۲۳

استاندار مازندران، دهه کرامت را فرصتی برای ترویج و اشاعه فرهنگ رضوی دانست و گفت: سیره کریمانه ائمه اطهار باید سرلوحه قرا گیرد.

به گزارش روستانیوز،  احمد حسین زادگان در نشست برنامه ریزی دهه کرامت باگرامیداشت برنامه‌های دهه کرامت، این دهه را فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ رضوی دانست و گفت: باید با تاسی از ائمه معصومین به ویژه حضرت معصومه (سلام الله علیها) و حضرت امام رضا (علیه السلام) در دهه کرامت باید بیش از پیش، سیره کریمانه آنها و کمک به همنوع، مورد توجه باشد.
رئیس شورای بزرگداشت دهه کرامت مازندران بیان کرد: استان مازندران، نخستین خاستگاه تشیع در ایران بود و همچنین با توجه به قرار گرفتن در طریق الرضا (ع)، برنامه‌های متعدد و متنوع در دستور کار نهادها، دستگاه‌ها و … قرار دارد که این فعالیت‌ها، اطلاع رسانی می‌شود.
نماینده عالی دولت دراستان ابراز کرد: برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های دهه کرامت باید با توجه به ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، صورت گیرد.
همچنین ارزو ولیپور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران به خبرنگارما گفت ، همزمان با دهه کرامت جشن‌های زیرسایه خورشید در ۲۲ شهر و شهرستان استان مازندران برگزار می‌شود.
عضو شورای اداری استانداری مازندران اظهارداشت ؛ ۱۷۰ ویژه برنامه از جمله سرکشی خادمیاران رضوی به بیمارستان‌ها، زندان‌ها، دیدار با امامان جمعه و غیره پیش بینی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =