IMG-5072.JPG

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران گفت که لازم است بازی‌های بومی و محلی در راستای جذب گردشگر در شهرستان های استان تهران احیا شود.

به گزارش روسنا (روستانیوز)، مسابقات فینال فوتسال پیشکسوتان امروز صبح در مجتمع ورزشی ولایت، در شهرستان بهارستان برگزار شد.

امسال برای اولین دوره است که این مسابقات با حضور اعضای دهیاری ها و شوراها برگزار می شود، در دوره های قبل تنها شوراها و شخص شهردار در این مسابقات شرکت می کرد.

تیم فوتسال ملارد

تیم فوتسال رباط کریم

این مسابقات با حضور تیم هایی از شهرستان های ملارد، قدس، پاکدشت، شمیرانات، بهارستان و دماوند و دیگر شهرستان های استان تهران در سه گروه سه تیمی برگزار شد؛ امروز مسابقات فینال فوتسال بین تیم های ملارد و رباط کریم و اسلامشهر و شمیرانات برگزار شد که شمیرانات در این مسابقات با نتیجه سه بر یک سوم شد؛ فینال هم بین تیم های ملارد و رباط کریم برگزار شد که ملارد اول و رباط کریم دوم شد. 

داوران این مسابقات مصطفی زینی، مجید کرمی، داوود سالکی بودند. براساس این گزارش در دوره های قبل تیم فوتسال رباط کریم تیم اول بود. 

داوران

این مسابقات با هدف آشنایی بیشتر شهرستان های رباط کریم و شمیرانات در راستای تعاملات بهتر برگزار شده است. ضمن اینکه لازم است با برگزاری این گونه مسابقات ضرورت فراهم کردن امکانات ورزشی برای بانوان در شهرستان ها توسط رسانه ها و مسئولان مربوطه پیگیری شود تا بانوان نیز با امکانات موجود برای روی آوردن به ورزش تشویق شوند.

*لزوم احیای ورزش های بومی و محلی

معصومه پرندوار مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران درباره اهداف برگزاری این مسابقات گفت: از دو ماه گذشته برای برگزاری مسابقات روستاییان و عشایر برنامه ریزی کرده ایم تا بتوانیم اختتامیه مسابقات فوتسال روستاها و عشایر را در استان تهران برای اولین بار برگزار کنیم.

وی ادامه داد: برای برگزاری مسابقات استان تهران را به سه منطقه تقسیم کردیم و از هر شهرستان یک تیم بالا آمد و در نهایت تیم ملارد تیم برنده و اولین تیم شد.مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران ادامه داد: همچنین فینال این مسابقات به مناسبت چهل سالگی انقلاب برگزار شده است و امیدواریم بتوانیم مسابقات روستایی و عشایری را در تمامی زمینه های ورزشی ادامه و گسترش دهیم.

پرندوار به احیای بازی های بومی و محلی اشاره کرد و گفت: لازم است ورزش های بومی و محلی مثل ورزش های زورخانه ای احیا شود ضمن اینکه راهی باشد تا بتوانیم جشنواره های بومی و محلی را در ایام عید در شهرستان های تهران در راستای نشاط روستایی برگزار کنیم.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران تاکید کرد: گسترش نشاط اجتماعی در حوزه روستایی و عشایری راهی برای مقابله با بزه‌کاری است همچنین باعث جذب گردشگران در ایام عید به شهرستان های استان تهران می شود.

*برگزاری مسابقات بین شهرستان های استان تهران با هدف تعاملات بیشتر

حامد نق لو مسئول برگزاری مسابقات نیز گفت: این مسابقات برای اولین بار است که با حضور اعضای دهیاران و شوراها برگزار می شود.

وی ادامه داد: در راستای ادامه برگزاری این مسابقات لازم است که از سوی مسئولان خصوصا مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران حمایت شویم چراکه این مسابقات با هدف آشنایی و تعاملات شهرستان های استان تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =