محمودزاده

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی ‌با انتقاد از عملکرد مدیران پیشین سازمان تعاون روستایی ‌گفت: سازمان تعاون روستایی ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد، اما مدیریت این سازمان در دوره قبل نتوانست از این ظرفیت‌ها استفاده کند و همین امر سبب تغییر رأس این هرم شد. سازمان تعاون روستایی از امکانات خوبی در سطح کشور برخوردار است، اما بااین‌حال نتوانسته از این امکانات استفاده کند. 

جلال محمودزاده با اشاره به این‌که این سازمان نتوانسته آن‌طورکه باید درآمدزایی داشته باشد، در گفت‌وگو با «سبزینه» تأکید ‌کرد: حرکت در این سازمان بسیار کند است، درصورتی‌که با وجود امکانات موجود در این سازمان، تعاون روستایی ‌می‌توانست طلایه‌دار حرکت رشد اقتصادی در کشور باشد. 
وی با تأکید بر این‌که بیش از ۸۵ درصد از کشاورزان کشور عضو سازمان تعاون روستایی هستند، ادامه داد: این ظرفیت بسیار بالایی است که رها شده و از آن استفاده نمی‌شد.

ضعف مدیریت، عامل تعطیلی فروشگاه‌های تعاون روستایی 
نماینده مردم مهاباد تأکید کرد: عملکرد نادرست این سازمان در حوزه مدیریت سبب شده است که بیش‌تر فروشگاه‌های تعاون روستایی در کشور تعطیل شوند ‌و روستاییان برای تهیه مایحتاج خود به‌اجبار به شهر بروند و نیازهایشان را از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر تأمین کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =