کد خبر: 6976
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
آب شرب

مدیر امور آب و فاضلاب ثلاث‌باباجانی گفت: میزان آب شرب ورودی به شهر تازه‌آباد و ۶ روستای این شهرستان ۶ لیتر در ثانیه افزایش یافت.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، صباح کاکایی، افزود: با راه اندازی ۲ الکتروموتور پمپ های شناور ۹۲ کیلوواتی و ۱۵۰ کیلوواتی در ایستگاه پمپاژ آب میر هومر شاهد افزایش آب وردوی به شهر تازه آباد و ۶ روستای مسیر خط انتقال هستیم.

مدیر امور آب و فاضلاب ثلاث باباجانی اظهار داشت: هزینه اجرای این طرح یک میلیارد ریال است که با دستور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه وارد مرحله اجرایی شد.

کاکایی ادامه داد: با راه اندازی این الکتورموتورها،آب آشامیدنی ۶ هزار مشترک شهر تازه آباد و ۴۰۰ مشترک روستاهای قلقله، کانی بی خیره، کانی دانیال، زیارت تمرخان، گوگرد و تازه آباد امین افزایش یافت.

وی یادآور شد: هم اکنون ۶۶ لیتر در ثانیه آب از ایستگاه پمپاژ آب میرهومر بین مشترکین توزیع می شود و مدیریت فشار شبکه توزیع آب شرب هم انجام شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب روانسر همچنین از رفع تنش آبی شهرک های فرهنگیان فاز ۲ و ۳ و بسیجیان خبر داد.

صباح کاکایی افزود: با اجرای خط رینگ تقویتی از شهرک نورآباد، مشکل کم آبی سه شهرک فرهنگیان فازهای ۲ و ۳ و بسیجیان با ۳۱۰ مشترک برطرف شد.

آب و فاضلاب شهرستان ثلاث باباجانی ۱۲ هزار آب مشترک آب دارد.

شهرستان ثلاث باباجانی حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستا است که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است. ​

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =