بازار گوشت مرغ

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: روزانه 700 تن مرغ در میدان میوه و تره‌بار بهمن توزیع می‌شود.

علیرضا رفیعی پور، رئیس سازمان دامپزشکی کشور به همراه نعمت‌الله ترکی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در بازدید از پایانه توزیع مرغ پایتخت در میدان میوه و تره بار بهمن از نزدیک در جریان چگونگی عرضه روزانه حدود 700 تن مرغ در پایانه توزیع مرغ پایتخت که سهم عمده‌ای در تأمین مرغ عرضه شده در میادین میوه و تره بار و مرغ مصرفی شهروندان تهرانی دارد، قرار گرفتند.

سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در حاشیه این بازدید در گفت و گو با روسنا (روستانیوز) با اشاره به اینکه در شرایط اقتصادی موجود، اهمیت میادین میوه و تره بار و تاثیر فعالیت این میادین بر اقتصاد خانوارهای شهری دوچندان شده است، اظهار کرد: سازمان مدیریت میادین در تأمین و توزیع مایحتاج روزانه و محصولات مورد نیاز مردم به کمک دولت آمده است.

وی با بیان اینکه عملکرد سازمان مدیریت میادین، موجب ابراز رضایت و تقدیر و تشکر مسئولان ارشد دولت از زحمات و خدمات این سازمان شده است، تصریح کرد:  با این وجود، تلاش‌های خستگی ناپذیر مجموعه سازمان مدیریت میادین که در ستاد سازمان و 241 میدان و بازار میوه و تره بار به صورت شبانه روزی مشغول به کار هستند، نادیده گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به اینکه نه تنها قیمت میوه و تره بار، بلکه قیمت بسیاری از کالاهای پر تقاضا از جمله محصولات پروتئینی همچون مرغ و گوشتی که در میادین میوه و تره بار توزیع می‌شوند، به مراتب پایین‌تر از قیمت سطح شهر است، اظهار کرد: به جرأت می‌توانیم ادعا کنیم قیمت محصولاتی که در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود از همه جا ارزان‌تر است.

راد با بیان اینکه در میادین میوه و تره بار، متوسط قیمت انواع میوه 47 تا 52 درصد، سبزیجات 34 تا 37 درصد و حبوبات 18 تا 27 درصد از سطح شهر ارزان‌تر است، تصریح کرد: به همین دلیل، استقبال شهروندان از میادین و بازارهای میوه و تره بار روز به روز بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به  اینکه روزانه 15 هزار تن محصولات کشاورزی در میدان مرکزی میوه و تره بار توزیع می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر اینکه قیمت میادین و بازارهای میوه و تره بار، نسبت به سطح شهر به مراتب ارزان‌تر است، میادین و بازارها به جز روزهای جمعه در بسیاری از روزهایی که فروشگاه‌های سطح شهر به دلیل تعطیلات رسمی تعطیل هستند، باز بوده و مشغول خدمات رسانی به شهروندان می‌باشند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در پایان با تاکید بر اینکه ما همیشه کنار دولت بوده و خواهیم بود، خاطرنشان کرد: هدف از این همراهی، صرفاً خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مردم در شرایط اقتصادی موجود است تا بتوانیم باری از دوش دولت برداشته و گره‌ای از گره‌های معیشتی مردم را باز کنیم.

براساس این گزارش، در پایانه مرغ پایتخت که در میدان میوه و تره بار بهمن واقع شده و روزانه به طور متوسط 700 تن مرغ در آن توزیع می‌شود، نسبت به کنترل کیفی مرغ‌های ورودی قبل از توزیع اقدام می‌شود و از مجموع 20 دامپزشک فعال در سازمان مدیریت میادین، 4 دامپزشک در این پایانه مشغول به کار هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =