امید

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در حاشیه سفر رئیس جمهور ‌به گلستان بر لزوم اجرای طرح‌های گردشگری و بوم‌گردی در روستاها تاکید کرد.

به گزارش روسنا (روستانیوز)، امید معاون توسعه روستایی ومناطق محروم کشور در حاشیه سفر روز گذشته حجت الاسلام والمسلین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان ‌به استان گلستان از مجموعه بوم‌گردی و طبیعت گردی روستای ساسنگ شهرستان مینودشت بازدید کرد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در حاشیه این سفر ضمن مطرح شدن مشکلات و درخواست هایی از سوی اهالی این روستا، قول مساعدت درخصوص‌ کمک به زیرساخت های روستای ساسنگ را داد.

در این بازدید که با همراهی برخی مدیران استانداری و مدیرکل کمیته امداد استان گلستان انجام شد، امید تاکید کرد که کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) نسبت به حمایت از برخی خانوارهای نیازمند روستا اقدامات لازم را باید انجام دهد.

مشارکت مردم در طرح های اشتغال و کمک به دولت، لزوم اجرای طرح های گردشگری و بوم گردی روستایی و ... از جمله مواردی بود که امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در حاشیه این سفر بر آن ها بسیار تاکید کرد.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان روز گذشته ۲۴ دی ۱۳۹۷ در جریان سفر به استان گلستان وارد فرودگاه کلاله شد و سپس در ورزشگاه تختی گنبدکاووس در جمع مردم این شهر سخنرانی کرد؛ رئیس جمهور را در این سفر دو روزه، تعدادی از معاونین رئیس جمهور و وزرای کابینه همراهی می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =