کد خبر: 6138
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
435

کاظم نژاد یکی از پیشکسوتان حوزه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها می باشد و در بیش از ۳۰۰ دستگاه اداری و اجرایی و صنایع و کارخانجات ایران در حوزه نظام پیشنهادها کارگاههای آموزشی و دوره های آموزشی برگزار کرده است.

به گزارش روستانیوز، با حکم حسین افضلی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان،  « سید محمد کاظم نژاد » مدیر دفتر سازماندهی و بهبود روشهای شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان به عنوان سرپرست دفتر روابط عمومی این شرکت منصوب گردید.

سید محمد کاطم نژاد که از مدیران خوشنام و با سابقه صنعت برق مازندران و گلستان به شمار می رود هم اکنون دارای تحصیلات مهندسی برق گرایش فناوری اطلاعات و ارتباطات، کارشناسی ارشد مدیریت  تحول و دانشجوی دکتری مدیریت توسعه و در مرحله دفاع از رساله خویش می باشد.

تدریس در دانشگاه و تالیف پنج عنوان کتاب تخصصی با عناوین مبانی مالیه عمومی، تحلیل محیط داخلی و بین المللی، مقدمه ای بر اداره امور عمومی در اسلام و ... و همچنین بیش از ۳۰ عنوان مقاله علمی در مجلات و کنفرانس های ملی و بین المللی بخشی از سوابق علمی سرپرست جدید روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان می باشد.

کاظم نژاد یکی از پیشکسوتان حوزه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها می باشد و  در بیش از ۳۰۰ دستگاه اداری و اجرایی و صنایع و کارخانجات ایران   در حوزه نظام پیشنهادها کارگاههای آموزشی و دوره های آموزشی برگزار کرده و ۷ دوره پیاپی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در بخش نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها با مدیریت وی،   رتبه برتر را کسب کرده است.

مسئولیتهای قبلی ایشان، مشاور مدیر عامل، مجری نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها، مدیر دفتر سازماندهی و بهبود روشهای شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان بوده است.

گفتنی است؛ پیش از این سید علی اکبر ذاکری از جانبازان عزیز و سرافراز دفاع مقدس ، مسئولیت روابط عمومی شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان را عهده دار بوده که پس از سال ها مدیریت موفق، به افتخار بازنشستگی نائل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =