میوه

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار از ساماندهی غرفه‌های محصولات ارگانیک در میادین میوه و تره‌بار خبر داد.

سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار در گفت‌وگو با روسنا (روستانیوز) با تاکید بر لزوم استفاده از تجارب موجود و به کارگیری دانش روز دنیا عنوان کرد برای افزایش بهره‌وری در این سازمان تلاش می‌کنیم تا از تخصص و تجربه کارکنان در جای مناسب استفاده کنیم.

وی به استقبال شهروندان از «یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران» اشاره کرد و افزود: برای حفظ سلامت شهروندان و تامین غذای سالم، غرفه‌های محصولات ارگانیک در میادین میوه و تره‌بار ساماندهی می‌شوند و به شکل فروشگاهی در می‌آیند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار با اشاره به لزوم حرکت رو به جلوی سازمان مدیریت میادین و انطباق آن با تحولات جامعه اظهار کرد: برای ارائه خدمات مناسب‌ و با کیفیت مطلوب، لازم است میادین و بازارهای میوه و تره بار به تدریج از پوسته سنتی خود خارج شده و با ورود به حیطه فروشگاهی، در قالب‌های جدید فروش که مطابق با نیازهای شهروندان است نیز فعالیت کنند.

راد با اشاره به برنامه‌های در دست اجرای این سازمان خاطرنشان کرد: ساز و کارهای اجرایی و روندها و فرآیندهای عملیاتی این سازمان اثربخش و پراهمیت در جهت اثرگذاری و کارآمدی بیشتر در حال گذار است و افق روشنی پیش روی این مجموعه بزرگ خدماتی قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =