میوه و تره بار

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار از احداث بازار میوه و تره‌بار در مهرآباد جنوبی خبر داد.

سعید راد در گفت‌وگو با روسنا (روستانیوز) عنوان کرد: منابع انسانی، مهم‌ترین رکن سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار است و در حفظ برند و ارتقای جایگاه هر سازمان، نیروی انسانی در صف و ستاد حرف اول را می‌زند.

وی با اشاره به اینکه همکاران ما در میادین و بازارهای میوه و تره بار در 365 روز سال، تنها حدود 10 روز تعطیل هستند و این در حالی است که دست اندرکاران میدان مرکزی میوه و تره بار، تقریباً هر 365 شب سال فعال هستند، اظهار کرد: در شرایط اقتصادی موجود، باید کالارسانی به میادین و بازارها ساعت به ساعت انجام شود تا هیچ غرفه‌ و قفسه‌ای حتی برای یک ساعت خالی نماند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با بیان اینکه در سازمان مدیریت میادین، شفافیت حرف اول را می‌زند و در این سازمان هیچ چیز پنهانی وجود ندارد، تصریح کرد: تمامی ساز و کارهای مالی و قراردادهای این سازمان باید شفاف باشد و باید به سمت و سویی حرکت کنیم که کشاورز و تولیدکننده واقعی، امکان عرضه مستقیم محصولات و تولیدات خود را در میادین میوه و تره بار داشته باشد.

وی با اعلام اینکه با وجود محدودیت منابع با استفاده از استانداردهای روز و بهرهگیری از فضاهای مناسب، نمی‌گذاریم خدشه‌ای به توسعه هدفمند میادین میوه و تره بار وارد شود، گفت: در این راستا و با توجه به بررسی‌های به عمل آمده، احداث بازار میوه و تره بار در مهرآباد جنوبی را در دستور کار قرار داده‌ایم. 

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با تاکید بر اینکه تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت که اعتبار و جایگاه این سازمان را نزد افکار عمومی و رسانه‌های جمعی و نیز در داخل و خارج از مجموعه شهرداری تهران روز به روز ارتقا دهیم، خاطرنشان کرد: اگر سازمان مدیریت میادین، تنها 5 درصد در سبد اقتصادی خانواده‌ها موثر باشد، این سازمان مسئولیت خود را به خوبی انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =