مرغ منجمد

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: مرغ تازه (گرم) کیلویی ۹۸۰۰ تومان و مرغ منجمد کیلویی ۸۹۰۰ تومان به صورت گسترده و بدون محدودیت در میادین عرضه می‌شود.

به گزارش روسنا (روستانیوز)، ​حمید ورناصری با اعلام این خبر گفت: در چند روز اخیر شاهد نوسانات قیمت مرغ بودیم اما با تمهیدات و همکاری وزارت جهاد کشاورزی، اقدام به عرضه مرغ منجمد به شکل نامحدود در سراسر کشور (در فروشگاه‌های زنجیره ای، میادین و اصناف) ​با قیمت ۸۹۰۰ تومان کردیم؛ همچنین با توجه به ذائقه مردم که گوشت مرغ گرم در سبد غذایی خود دارند، همین روند را در خصوص مرغ گرم و عرضه آن به صورت گسترده کیلویی ۹۸۰۰ تومان در میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اصناف انجام داده ایم.

مدیرعامل شرکت امور پشتیبانی دام ادامه داد: هم اکنون هموطنان با مراجعه به میادین می‌توانند مرغ گرم را به قیمت ۹۸۰۰ تومان با کیفیت عالی که از بهترین تولیدات داخلی است خریداری کنند.

ورناصری گفت: پیش بینی ما روند کاهشی قیمت مرغ است، چون ما از هفته گذشته نه تنها افزایش قیمت نداشتیم بلکه ثبات قیمت و روند کاهشی قیمت را تجربه کردیم.

وی افزود: با افزایش تولید و عرضه مرغ در سراسر کشور، ​ مردم می‌توانند مرغ تازه و منجمد را به صورت گسترده و بدون هیچ محدودیتی دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت امور پشتیبانی دام گفت: عرضه مرغ را تا زمانی که قیمت متعادل شود و به قیمت مد نظر تنظیم بازار برسد ادامه می‌دهیم و هر اندازه که سازمان‌های میادین تره بار کشش داشته باشد نسبت به تامین مرغ اقدام خواهیم کرد.

وی همچنین در خصوص محدودیت خرید مردم گفت: هموطنان هیچ محدودیتی در خصوص خرید مرغ ندارند و هر فرد هر اندازه که بخواهد می‌تواند هم مرغ منجمد و هم مرغ گرم دریافت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =