میادین

سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران با تاکید بر لزوم حفظ منافع شهروندان در جریان سرمایه‌گذاری در پروژه ‌های شهری گفت: سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار از ظرفیت‌ بالایی برای سرمایه‌گذاری و جلب مشارکت‌های مردمی برخوردار است.

به گزارش روسنا (روستانیوز)، علی نیازی در دیدار با مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با اشاره به خدمات این سازمان به شهروندان تهرانی گفت: شهروندان بیشترین تماس را به طور روزانه با سازمان مدیریت میادین دارند و این موضوع بر نحوه نگرش شهروندان نسبت به عملکرد شهرداری تهران مستقیم و موثر است.

وی به رضایتمندی شهروندان از خدمات میادین میوه و تره بار اشاره کرد و ادامه داد: عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به همراه برخورد شایسته با شهروندان، سه عامل تاثیرگذار در موفقیت این سازمان است.

سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، اعتماد عمومی شهروندان به میادین میوه و تره بار به عنوان یک سرمایه بزرگ اجتماعی نام برد و تاکید کرد: برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان، همه توان خود را به کار می‌گیریم.

وی هدف سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار را کسب رضایت حداکثری شهروندان عنوان کرد و افزود: مشارکت مدنی، الگوی مناسبی است که نه تنها موجب گسترش کمی خدمات سازمان مدیریت میادین می‌شود بلکه زمینه و فرصت مناسبی را برای ارتقای کیفی و کسب رضایت بیشتر شهروندان فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =