ذخیره شب عید

رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی گفت که تجربه سالیان گذشته نشان می‌دهد خرید و ذخیره‌سازی میوه شب عید، جز اینکه هزینه اضافی برای دولت داشته باشد، نتیجه دیگری ندارد.

به گزارش روسنا (پایگاه خبری روستانیوز)، سیدرضا نورانی، رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی گفت که تجربه سالیان گذشته نشان می دهد خرید و ذخیره سازی میوه شب عید، جز اینکه هزینه اضافی برای دولت داشته باشد، نتیجه دیگری ندارد و سودی به مصرف کنندگان نمی رساند.

وی ادامه داد: ما قبلا پیشنهاد داده بودیم اگر قرار است ذخیره سازی انجام شود، این کار باید از سوی تشکل های تولیدی، صادراتی و یا شرکت تعاونی زنجیره سیب ایران در زمان پیک تولید انجام شود تا حمایت مستقیم از تولیدکنندگان شود که چنین اتفاقی رخ نداد.

رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی همچنین عنوان کرد: امسال قرار بود که وزارت صمت، کار ذخیره سازی را در شهریور انجام دهد، اما در یکی دو هفته گذشته مطرح شده که وزارت جهاد کشاورزی این کار را انجام خواهد داد، تاکنون هیچ کدام از این وزارتخانه ها موفق نشده اند که این کار را به سرانجام برسانند و در حال حاضر نیز، سیبی روی درخت نمانده که بتوانند خریداری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =