کد خبر: 453
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
دامپزشکی

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: سازمان دامپزشکی کشور تنها سازمانی است که در تامین سلامت غذای جامعه نقش مستقیم دارد بنابراین این سازمان باید مورد توجه بیشتری در دولت قرار گیرد.

به گزارش روسنا (پایگاه خبری روستانیوز)، علیرضا رفیعیپور رئیس سازمان دامپزشکی کشور در دیدار با وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: به دلیل کثرت بیماری های مشترک بین انسان و دام، حدود ۵۰ درصد بیماری های انسان، ارتباط مستقیمی با بهداشت دام دارد و سازمان دامپزشکی نقش ۱۰۰ درصدی در پیشگیری از بیماریها را دارد.

وی با بیان اینکه مجموعه اقدامات بهداشتی سازمان دامپزشکی، ۱۰۰ درصد اعتبارمحور است، عنوان کرد: در این راستا، امیدواریم با تخصیص کامل اعتبارات پیشگیری و بهداشتی این سازمان، از انجام وظایف سازمان دامپزشکی با حداکثر کارایی لازم در دفاع از بهداشت عمومی حمایت شود.

فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز در این دیدار گفت: نقش سازمان دامپزشکی در تامین بهداشت عمومی جامعه بسیار مهم است؛ سازمان دامپزشکی کشور تنها سازمانی است که در تامین سلامت غذای جامعه نقش مستقیم دارد بنابراین این سازمان باید مورد توجه بیشتری در دولت قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =