کد خبر: 40933
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶
جهش تولید کشاورزی با اتکا بر نیروی انسانی متعهد و متخصص

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی در پیامی ۲۵ فروردین روز ملی منابع انسانی را تبریک گفت.

به گزارش روستانیوز به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، هوشنگ محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی در پیامی ضمن تبریک ۲۵ فروردین روز ملی منابع انسانی، جهش تولید کشاورزی را متکی به نیروی انسانی متعهد و متخصص دانست.

متن این پیام به شرح زیر است:

بخش کشاورزی نقش راهبردی در امنیت غذایی کشور و نقش تعیین کننده ای در تامین نیاز داخلی، ایجاد ارزش افزوده اقتصادی دارد. اصلی ترین عامل اجرایی شدن راهبرد ها و برنامه های اجرایی این بخش، نیروی انسانی آن است که با مدیریت صحیح سایر منابع، می تواند بهترین نتیجه را در نیل به اهداف تعیین شده تامین نماید. امروزه اعتلای بخش کشاورزی بیش از پیش نیازمند تلاش و اهتمام کارکنان این بخش است.

در این راستا مدیریت منابع انسانی؛ حیاتی ترین و ارزشمندترین عامل همه تحولات و کیفیت ارایه خدمات است. از این منظر راهبری و توسعه سرمایه انسانی، سیستم های برنامه ریزی جذب و نگهداری، مدیریت بهینه منابع مالی و دارایی ها، طراحی و سازماندهی ساختار و مشاغل، بهبود مستمر فرآیندهای انجام کار، بهره گیری از نظام های نوین مدیریت و فناوری، با تکیه بر ارزش ها و مولفه های فرهنگ جهادی در ارائه خدمات موثر و رضایت بخش به ذینفعان یکی از حوزه های کلیدی در تحقق اهداف وزارت جهاد کشاورزی را تشکیل می‌دهد و سه برنامه اولویت دار «اصلاح و تقویت ساختار سازمانی» ، «ایجاد تحول در نظام های سازمانی» و «بهبود سطح رفاه کارکنان» به عنوان راهبردهای اساسی در نظام جامع منابع انسانی وزارت متبوع هدفگذاری شده است.

اینجانب فرا رسیدن ۲۵ فروردین که به عنوان «روز ملی منابع انسانی» نامگذاری شده را فرصتی مغتنم شمرده تا از زحمات ارزشمند و تلاش های بی وقفه ی همکاران عزیز در حوزه منابع انسانی و کلیه همکارانی که در سطوح ستادی و صف به ویژه در عرصه های تولید و مراکز جهادکشاورزی در تامین امنیت غذایی فعالیت می کنند قدردانی نمایم و امیدوارم تا با تلاش مضاعف و تعامل همکاران شاغل در این حوزه، فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت اله خامنه ای در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» با اتکا بر نیروی انسانی متعهد، چابک و برخوردار از فکر و مدیریت صحیح بیش از پیش تحقق یافته و وزارت جهادکشاورزی بتواند متناسب به جایگاه بزرگ خود و شان آن با ایستادگی، عزم راسخ و توکل به خدا و امید به آینده روشن، راهگشای تجارب جدید در مدیریت منابع انسانی دستگاه های اجرایی کشور باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =