کد خبر: 40112
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸
آبرسانی

رئیس جمعیت هلال احمر قلعه گنج از آبرسانی به روستاهای محروم و مناطق عشایرنشین این شهرستان با هدف رفع تنش آبی خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، ابراهیم ماندگاری امروز ۱۶ اردیبهشت ماه در حاشیه آبرسانی به روستاهای محروم و عشایرنشین قلعه گنج گفت: برای رفع تنش آبی به همت جمعیت هلال‌ احمر قلعه گنج تعداد ۲۰ تانکر ۵۰۰۰ لیتری آب در روستاهای محروم این منطقه درحال توزیع است.

وی همچنین از آبرسانی به ۲۰ روستای فاقد آب در بخش مرکزی و چاه‌دادخدا خبر داد و افزود: برنامه توزیع تانکر آب در چند مرحله در شهرستان قلعه گنج با همکاری هلال احمر و هماهنگی اداره امور عشایری انجام خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال احمر قلعه گنج از آبرسانی سیار به روستاهای عشایری فاقد آب آشامیدنی ملاعباسی، چاه ابراهیم، جتو و چاه دادک، کشیت و روستاهای دهستان مارز و روستاهای حاشیه رمشک سخن به میان آورد که در حال انجام است و گفت: این اقدامات برای کمک به رفع تنش آبی موجود صورت می‌گیرد.

وی از ادامه آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی خبرداد و گفت: با توجه به گرمای طاقت فرسا ‏و شرایط بحرانی که این در شهرستان وجود دارد، تعداد ۲۰ تانکر آب با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات جمعیت هلال احمر با هماهنگی امور عشایری قلعه گنج در بین روستاهای عشایری و فاقد دهیاری توزیع خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =