اژه ای

رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به سنندج با اشاره به رفع مشکلات ناظر بر واگذاری اراضی فاز دو شهرک وحدت سنندج پس از ۲۵ سال اختلاف اذعان کرد: با تاکید من قبل از سفر، هیئت عالی قضایی به استان کردستان، اقدامات مقتضی در راستای رفع مسائل و مشکلات شهرک وحدت و شهروندان مرتبط با آن انجام گیرد و مراتب به صورت عمومی اعلام شود تا اینگونه تلقی نشود که سفر هیئت عالی قضایی به استان کردستان صرفا به منظور رفع این مشکل بوده است

به گزارش خبرنگار روستانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در بدو ورود به فرودگاه سنندج اظهار داشت : مردم استان کردستان مردمانی مهربان، رئوف، باوفا، باصفا و اهل ادب و فرهنگ و هنر هستند که در طول چهار دهه گذشته با صمیمیت و برخورداری از روحیه عطوفت خدمات زیادی به انقلاب و کشور ارائه کرده‌اند.

وی افزود: در جریان سفر به استان کردستان با سرکشی از بخش‌های مختلف قضایی این استان تا جایی که امکان داشته باشد در درصدد رفع مسائل و مشکلات آنها برخواهیم آمد.

رئیس قوه قضائیه گفت: در جریان سفربه کردستان عزیز تلاش می شود با همکاری دولت و مجلس، در راستای رفع مسائل و مشکلات اقتصادی استان کردستان اقدامات اساسی به ویژه جنبه‌های مختلف موضوع از جمله اشتغال مردم، توسعه اقتصادی و امنیت سرمایه‌گذاری در استان بپردازیم.

وی با اشاره به رفع مشکلات ناظر بر واگذاری اراضی فاز دو شهرک وحدت سنندج پس از ۲۵ سال اختلاف بین ادارات و سازمان‌های مختلف در مورد مالکیت آن و بلاتکلیفی برخی از شهروندان، با پیگیری و حکمیت سازمان قضایی نیروهای مسلح، تاکید کرد : قبل از سفر هیئت عالی قضایی به استان کردستان، اقدامات مقتضی در راستای رفع مسائل و مشکلات شهرک مزبور و شهروندان مرتبط با آن انجام شده و مراتب به صورت عمومی اعلام شود تا اینگونه تلقی نشود که سفر هیئت عالی قضایی به استان کردستان صرفا به منظور رفع این مشکل بوده است.

وی خاطرنشان کرد : در استان کردستان ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی قابل توجهی به‌لحاظ معدنی و سایر جنبه‌ها وجود دارد که امیدواریم با همکاری مسئولان استانی، در این راستا نیز اقدامات مثبتی را در جهت منافع مردم استان کردستان انجام داده شود.

رئیس عدلیه در پایان یادآور شد : مسئولان قضایی در جریان سفر به استان کردستان به صورت مستقیم و چهره به چهره با مردم این استان ومراجعان به دستگاه قضایی دیدار می‌کنند و ضمن استماع مسائل و مشکلات آنها در راستای رفع این مسائل و ‌مشکلات اقدام خواهند کرد.

شایان ذکر است رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به استان کردستان از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان، ماموستا رستمی امام جمعه سنندج، زارعی کوشا استاندار کردستان و حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان و سایر مقامات استانی مورد استقبال قرار گرفت.

گفتنی است فرزند جانباز سیدصباح صمدی به نمایندگی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم استان کردستان، ورود رئیس قوه قضاییه و هیئت همراه را به استان کردستان خیرمقدم گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =