کد خبر: 39938
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳
آسفالت

بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد از آسفالت‌ریزی معابر ۱۲ روستای این‌بخش در سال جاری خبر داد.

به گزارش روستانیوز، محمود فیروزبخت در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از آغاز یک اقدام بی سابقه برای تسطیح و آسفالت ریزی معابر ۹ روستای بخش پیرسلمان در ابتدای سال گذشته مجدداً طرح نهضت تسطیح و آسفالت ریزی معابر در این بخش آغاز شده و عملیات اجرایی زیرسازی و تسطیح معابر روستایی ۱۲ روستا انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر آسفالت ریزی معابر ۱۲ روستای النجه، گنجه، طویلان علیا، گدارپهن، نجف آباد، بیتروان، طویلان سفلی، جعفرآباد، ده سفید، کوانج، کینی سایه و گنبله در بخش پیرسلمان از محل اعتبارات در اختیارات نماینده شهرستان و تملک دارایی به ترتیب از روستای گنجه آغاز شده و در حال انجام است.

فیروزبخت افزود: طی سال گذشته و سال جاری از ۲۸ روستای بالای ۲۰ خانوار جمعیت بخش پیرسلمان ۲۱ روستا طی دو سال در یک اقدام بی نظیر به منظور خدمات رسانی بهتر و بیشتر تسطیح، زیرسازی و آسفالت ریزی می شود.

وی همچنین از ادامه عملیات اجرایی پروژه های درمانی در بخش پیرسلمان خبر داد و یادآور شد: با پیگیری های مستمر انجام شده در یک اقدام بی نظیر با اعتبارات مصوب پی کنی ساخت خانه های بهداشت در روستاهای قاسم آباد لک لک و پیریوسف با استقرار پیمانکاران مربوطه آغاز شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =