کد خبر: 39693
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
استاندار خوزستان

استاندار خوزستان گفت: در برخی از روستاهای کشور مشاغل خاص آموزش داده و با اجرای طرح‌های پایلوت مشابه و تعریف بازارهای هدف در روستاهای خوزستان از این تجربه الگوبرداری کرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، علی اکبر حسینی محراب بعد از ظهر امروز شنبه در نشست با فرماندار اندیمشک و مدیرکل سازمان آب و برق خوزستان اظهار کرد: اندیمشک پیشانی خوزستان چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن بوده و در حال حاضر نیز ورودی استان در بحث مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور است.

وی افزود: با توجه به اینکه هر ساله تعداد زیادی از مهمانان نوروزی به خوزستان سفر می‌کنند و یکی از مبادی ورودی به استان اندیمشک است، انتظار می‌رود چهره شهر زیباسازی شود. همچنین دوکوهه اندیمشک که نماد ایستادگی و مقاومت است در راستای پذیرایی و استقبال از مهمانان نوروزی اقدامات لازم برای آمادگی محیطی آن صورت گیرد.

استاندار خوزستان با اشاره به ظرفیت‌های مناطق روستایی در توسعه تولید و بهبود شرایط اقتصادی تاکید کرد: توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی و ایجاد خوشه‌های صنعتی با هدف تمرکز استقرار واحدهای تولیدی هر محصول در راستای افزایش بهره وری و کاهش هزینه تولید و قیمت تمام شده در دستور کار مسئولان باشد.

حسینی محراب گفت: در روستاهای برخی از استان‌های کشور مشاغل و حرفه‌های خاص آموزش داده و ترویج شده و می‌توان با اجرای طرح‌های پایلوت مشابه و تعریف بازارهای هدف در روستاهای خوزستان از این تجربه الگوبرداری کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =