کد خبر: 39680
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
روستا

مسئولان با سفر به روستاهای بیدک بخش سرفاریاب مشکلات مردم این روستاها را بررسی کردند.

به گزارش روستانیوز به نقل از صدا و سیما، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در سفر به روستاهای بیدک با بیان اینکه کمیته امداد افتخار دارد بیشترین خدمات خود را به اقشار مستضعف و نیازمند روستائی ارائه می‌دهد گفت: پرداخت ۱۵٠ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و ۲٠٠ میلیون تسهیلات بلند مدت برای ساخت مسکن مددجویان روستائی و وام اشتغال زائی برای همه روستا نشینان از طرح‌های ویژه کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

قباد مبشری افزود: اهالی روستاها می‌توانند از این فرصت‌های مناسب برای نوسازی و ایمن سازی محل سکونت و تأمین اشتغال خود استفاده کنند.

مبشری اضافه کرد: کمیته امداد برای ایجاد اشتغال متناسب با توانمندی‌های روستاها، در زمینه‌ کشاورزی، دامپروری، مرغ داری از طریق آموزش فنی و حرفه‌ای و پرداختن تسهیلات قرض الحسنه و نظارت بر اجرای طرح ها آمادگی کامل دارد.

فرماندار شهرستان چرام نیز با اشاره به اینکه در این سفر از نزدیک و برای دومین بار در سال جاری مشکلات و نیازمندی‌های مردم این منطقه را بررسی کردیم گفت: امیدواریم با، همراهی و پیگیری مردم و حمایت و اقدامات لازم از طرف مدیران، شاهد رفع مشکلات و انجام مطالبات به حق مردم این روستاها باشیم.
عبدالرحمان توفیقیان استفاده از ظرفیت‌های موجود در این روستاها، برای توسعه و اجرای طرح‌های اشتغال زا را مناسب دانست و افزود: مردم این روستاها می‌توانند با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود و استفاده از تسهیلات کمیته امداد زمینه اشتغال پایدار را برای خود فراهم کنند.

حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه سرفاریاب نیز در این سفر پیگیری و رفع مشکلات و نیازمندی‌های مردم را باعث خشنودی و رضایت امام عصر (عج) دانست و گفت: امیدواریم با استقبال و همراهی مردم از طرح‌های اعلام شده و توجه ویژه مسئولان، در آینده نزدیک شاهد تغییر محسوس در حوزه مختلف به ویژه مسکن، اشتغال و جاده دسترسی در این مناطق روستایی باشیم.

توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش ششصد میلیون ریال بین همه خانوارهای روستاهای بیدک، اهداء بسته‌های آموزشی و لوازم التحریر به دانش آموزان، کاشت چندین اصله نهال در روستاها و همچنین ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و توزیع داروی رایگان از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =