کد خبر: 39619
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
میوه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به تامین ۲۵۰ تن پرتقال شب عید گفت: توزیع سیب وپرتقال از ۲۰ اسفند در استان شروع می شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، حسن عنایتی کلیجی صبح یکشنبه در جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان گفت: امسال به دلیل اینکه در ایام نوروز، ماه مبارک رمضان را در پیش داریم مسافران زیادی به مازندران سفر می‌کنند و از اکنون در تهیه و تدارک ایام نوروز و ماه رمضان شهروندان اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه با توجه به تعطیلی نیمه شعبان، مسافران زیادی وارد استان می‌شوند و باید زمینه برای تأمین کالاهای اساسی در سراسر استان فراهم باشد، اظهار کرد: همه مدیران حاضر در قرارگاه باید وظایف خود را به طور دقیق و کامل انجام دهند و نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنیم.

وی تاکید کرد: امسال وظایف سنگین‌تری نسبت به تأمین برخی کالاها داریم و نگذاریم کمبودی در بازار شاهد باشیم.

عنایتی تصریح کرد: وزیر جهاد کشاورزی شخصاً وضعیت بازار و کالاهای ذخیره شده را رصد و پیگیری می‌کند و لازم است همه مدیران اشراف کامل بر بازار داشته باشند و آمار و اطلاعات دقیق و کامل از اقلام و کالاها داشته باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: بنا داریم در هر شهر نمایشگاهی از اقلام و کالاهای اساسی دایر شود و مردم با قیمت مناسب کالاها را تأمین کنند وبا توجه به قیمت سیب در بازار، تعاون روستایی باید به صورت جدی وارد عمل شود و سیب و پرتقال شب عید تأمین و با قیمت مصوب در بازار عرضه شود همچنین ۲۵۰ تن پرتقال فراهم شده و از ۲۰ اسفند در استان توزیع می‌شود.

مقام عالی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: پیگیری شود گوشت منجمد به اندازه کافی وارد استان و گوشت گرم هم وارد استان تا گوشت مورد نیاز شهروندان تأمین شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خواستار رصد و پایش نانوایی‌های استان شد تا شاهد صف‌های طولانی در نانوایی‌ها نباشیم و آرد مناطق پرجمعیت را تأمین کنیم.

وی همچنین تاکید کرد: بازرسی و نظارت باید با قوت در دستورکار مدیران قرار گیرد و نظارت‌ها در بازار به درستی انجام شود و مازندران از شرایط حساسی در کشور برخوردار است و باید از آمادگی بالایی در تنظیم و کنترل بازار برخوردار باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: سردخانه‌ای باید در غرب مازندران تدارک دیده شود تا مرغ‌ها در این سردخانه‌ها ذخیره شود و شهروندان غرب استان مشکلی در تأمین آن نداشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =