کد خبر: 39618
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
عطا حسن پور

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از برگزاری جشنواره گردشگری روستایی در شهرستان الیگودرز خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، عطا حسن پور امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با حمایت استانداری لرستان و با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جشنواره گردشگری روستایی، اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در منطقه «زز و ماهرو» شهرستان الیگودرز برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: این جشنواره با هدف معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری و همچنین تولیدات صنایع‌دستی روستاها به منظور رونق اقتصادی و فراهم کردن شرایط اشتغال برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با بیان اینکه برگزاری این جشنواره‌ها در معرفی محورها و روستاهای هدف گردشگری بسیار تأثیرگذار است، افزود: برپایی سیاه‌چادرهای محلی، اجرای زنده دست‌بافته‌ها و تولیدات صنایع‌دستی، انجام بازی‌های بومی محلی، اجرای موسیقی، پخت غذاهای محلی و ارائه توانمندی‌های روستایی در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی از بخش‌های جانبی این جشنواره به شمار می‌رود.

حسن‌پور، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم در این جشنواره با برگزاری تور آشناسازی خبرنگاران، این ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های روستایی را به خوبی معرفی کنیم تا شاهد حضور گردشگران در این مناطق و در نتیجه توسعه اقتصادی و اشتغال در استان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =