کد خبر: 39602
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹
اینترنت

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از اتصال ۷۲ روستای بخش بند پی شرقی بابل به اینترنت همراه خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مازندران، اسماعیل اعزی در حاشیه سفر به شهرستان بابل از روستاهای هلی بن، رفع بن و افرابن این منطقه به نمایندگی از استاندار مازندران بازدید کرد و از پوشش ارتباطی ۷۲ روستای این منطقه با جمعیتی بالغ بر ۱۷۳۱ خانوار خبر داد.

مدیرکل ارتباطات فناوری اطلاعات استان ضمن تشریح اهداف این سفر گفت: تعداد پروژه‌های ارتباطی شهرستان بابل در طی یکسال گذشته جهش قابل ملاحظه‌ای داشته و این موضوع بخصوص در مناطق کوهستانی و بالادست این شهرستان با اجرای طرح ایجاد شبکه فیبر نوری و احداث سایت‌های جدید و ارتقای تکنولوژی سایت‌های موجود به سطح قابل قبولی رسیده و در سال آینده نیز روند توسعه ارتباطی این منطقه باقدرت ادامه خواهد داشت.

او افزود: در یکسال گذشته ۸۰ کیلومتر فیبر نوری در بخش بندپی شرقی شهرستان بابل به منظور تامین پوشش اینترنت پرسرعت و پایدار ۷۲ روستای این منطقه با جمعیتی بالغ بر ۱۷۳۱ خانوار توسط مخابرات منطقه مازندران انجام و به بهره برداری رسید.

مدیرکل ارتباطات فناوری اطلاعات استان همچنین گفت: پوشش اینترنت همراه ۱۵ روستای این شهرستان نیز از طریق سایت‌های جدید و ارتقای تکنولوژی سایت‌های موجود تامین شد.

اعزی در دیدار با اعضای شورای اسلامی و دهیار و جمعی از اهالی سه روستاهای هلی بن، رفع بن و افرابن بخش بندپی شرقی این شهرستان ضمن مطلوب دانستن وضعیت زیرساخت‌های ارتباطی این شهرستان عنوان کرد: مشکلات موجود در حوزه ارتباطات ثابت و همراه در برخی از روستاهای این منطقه احصا شده که با همکاری مدیران و کارشناسان فنی مخابرات منطقه مازندران و شرکت ارتباطات سیار در حال پیگیری موضوع و حل مشکلات مربوطه می‌باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =