کد خبر: 39575
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
آسفالت

فرماندار بیله‌سوار مغان از اجرای ۹ طرح و بازنگری در ۱۵ طرح هادی دیگر در روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، صاحبعلی اصغری اظهار کرد: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون طرح هادی در ۹ روستای این شهرستان در قالب آسفالت ۴۰ هزار و ۷۰۰ مترمربع ، جدول‌گذاری ۳۵۰ مترمربع و احداث ۱۶۵ متر کانال سنگی با صرف اعتباری بالغ بر ۱۵۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اجرا شد.

وی تهیه و بازنگری طرح هادی روستایی در ۱۵ روستا با صرف ۶۳ میلیارد ریال و زیرسازی معابر روستایی در ۱۱ روستا به مساحت ۵۴ هزار متر مربع با صرف ۴۰ میلیارد ریال را از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت ذکر کرد.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم بنیاد مسکن بیله‌سوار مغان ۲۴۱ سند مالکیت شهری و روستایی واگذار کرده و در ۱۰ قشلاق هم به حجم ۶۵ قطعه سند صادر کرده است.

اصغری تعداد روستاهای تملک شده جهت واگذاری به روستاییان و عشایر را ۲ روستا با حجم ۱۸ هکتار عنوان کرد و گفت: در دولت سیزدهم تسهیلات ۲ میلیارد ریالی مسکن روستایی در قالب ۱۷۱ واحد پرداخت شده که تاکنون ۹۰ واحد با صرف ۱۸۰ میلیارد ریال احداث شده است.

فرماندار بیله‌سوار مغان همچنین از ارائه تسهیلات یک میلیاد ریالی مسکن روستایی برای ۳۱۸ واحد مسکونی ، ارائه تسهیلات یک میلیاد ریالی متمم مسکن روستایی به ۵۳ واحد ، ارائه تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریالی بلاعوض مسکن به ۱۹ خانواده مستضعف ، ارائه تسهیلات بلاعوض نیمه‌تمام به ۱۹۰ واحد و اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در شهر بیله‌سوار در قالب ساخت ۱۰۰ واحد با ۱۲۰ میلیارد ریال و اجرای این طرح در شهر جعفرآباد مغان در قالب ۴۰ واحد خبر داد.

اصغری ادامه داد: امسال در هشت روستا به مساحت ۴۱ هزار مترمربع آسفالت‌ریزی معابر انجام شده و چهار روستا به مساحت ۲۶ هزار متر مربع باقی مانده که در صورت مساعد بودن شرایط جوی آسفالت‌ریزی در مابقی روستاها انجام خواهد شد.

بیله‌سوار مغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =