کد خبر: 39458
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳
کتاب

مدیر کتابفروشی کتاب سوده گفت: مخاطبان سامانه خرید از کتابفروشی از استان‌های مختلف کشور هستند.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما، محمدرضا دانایی افزود: «سامانه خرید از کتابفروشی» هم برای کتابفروشان و هم برای مخاطبان اقدامی عالی به شمار می‌رود.

وی گفت: مخاطبان و کتاب دوستان از استان‌های مختلف کشور به خصوص روستاهای کم جمعیت و شهرهای دور از مرکز که دسترسی کمتری به کتابفروشی دارند از این سامانه استقبال بیشتری کردند.

محمدرضا دانایی با بیان اینکه راه‌اندازی «سامانه خرید از کتابفروشی» یکی از بهترین کارهای خانه کتاب و ادبیات ایران است، عنوان کرد: این سامانه هم برای کتابفروشان و هم برای مخاطبان اقدامی عالی به شمار می‌رود که تاکنون استقبال خوبی نیز از آن صورت گرفت. ما نیز در ایامی که عضو این سامانه شدیم فروش نسبتا خوبی داشتیم.

وی به تازه‌بودن «سامانه خرید از کتابفروشی» اشاره کرد و افزود: از این رو آزمون و خطایی هم وجود داشت که اکنون به روز شده و در میان کتابفروشان و همچنین مخاطبان جای خود را پیدا کرده است. تا جایی که به یاد دارم مخاطبان و کتاب دوستان از استان‌های مختلف کشور به خصوص روستاهای کم جمعیت و شهرهای دور از مرکز که دسترسی کمتری به کتابفروشی دارند از این سامانه استقبال بیشتری کردند.

وی ادامه داد: در این ایام که «سامانه خرید از کتابفروشی» راه‌اندازی شده است، «کتاب سوده» مخاطبانی از اکثر شهرها و روستاهای کشور داشته است. درواقع این مخاطبان از این طریق به اطلاعات کتاب‌ها و کتابفروشی‌های مختلف دسترسی دارند و به راحتی می‌توانند کتاب مورد نظر خود را تهیه کنند.

مدیر کتابفروشی کتاب سوده به سامانه‌های مشابه در کشور اشاره و بیان کرد: تاکنون سامانه‌های فروش مجازی در حوزه‌های مختلف راه‌اندازی شده است، اما در زمینه کتاب چنین چیزی وجود نداشت؛ «سامانه خرید از کتابفروشی» سامانه‌ای است تخصصی که به فروش کتاب می‌پردازد. از این رو من خانه کتاب و ادبیات ایران را تحسین می‌کنم که چنین امکانی را میسر کرد.

محمدرضا دانایی در پایان سخنان خود گفت: علاقه‌مندان کتاب می‌توانند از عید نوروز از ششم تا دهم اسفند ماه به مدت پنج روز، در کنار خرید مجازی از «سامانه خرید از کتابفروشی» حضوری نیز به کتابفروشی‌ها مراجعه کنند و از تسهیلاتی که در این سامانه ارائه می‌شود، بهره‌مند شوند؛ این امر یکی از تقاضاهای مخاطبان بود که اکنون به واقعیت پیوست.

برای رونق بیشتر فضای فیزیکی کتابفروشی‌ها از ششم تا دهم اسفند ۱۴۰۱ امکان فروش حضوری نیز برای کتابفروشی‌های عضو «سامانه خرید از کتابفروشی» فراهم شده است و به هر کدملی که سیم‌کارت تلفن همراه به نام آن ثبت شده باشد مبلغ یک میلیون ریال یارانه خرید کتاب تعلق می‌گیرد. لازم به ذکر است خریدارانی که پیش از این همه یا بخشی از یارانه سال جاری را مصرف کرده‌اند نیز می‌توانند این یارانه را دریافت و در خرید حضوری از کتابفروشی یا مجازی در سامانه c.ketab.ir استفاده کنند.

کتابفروشان و خریداران می‌توانند برای دریافت راهنمایی درباره فرآیندهای ثبت‌نام، فروش و خرید کتاب از این سامانه در همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ با شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ (مرکز پشتیبانی و پاسخگویی) تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =