البرز-تجلیل

همزمان با دهه مبارکه فجر و به همت گروه اقتصادی و گردشگری البرز نوین مراسم تجلیل از خانوده های معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس،شهدای مدافع حرم و امنیت با حضور خانواده های شهدا،جانبازان،ایثارگران ،مسئولین استان و اصحاب رسانه در کرج برگزار شد.

به گزارش روستانیوز- خبرنگار رضوانی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل گروه اقتصادی و گردشگری البرز نوین در این مراسم ضمن تبریک ایام دهه فجر و قدردانی از حضور خانواده های معظم شهدا در این مراسم گفت: ما در راستای اقتصاد کلان کشور علاوه بر فعالیت های افتصادی خود اقدامات فرهنگی مناسبی نیز در دستور کار داریم که تجلیل از خانواده های شهدا یکی از این برنامه هاست. محمد یگانی با بیان اینکه خانواده های شهدا چشم و چراغ دل مردم هستند و پاسداشت احترام آنها بر یکایک ما واجب است،افزود:شهدا برای حفظ این آب و خاک از گرانبهاترین سرمایه زندگی یعنی جانشان گذشتند و در این ایام که مصادف با دهه پیروزی انقلاب است جایشان در میان ما خالی است.

وی با اشاره به اینکه با همراهی اداره کار یک‌برنامه مشترک برای بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گمنام، شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس گرامی برگزار کردیم،ادامه داد: ما در حوزه های مختلف از جمله ورزش نیز فعالیت داریم و گام‌های مثبتی تاکنون برداشته ایم و تلاش،می کنیم بتوانیم در این زمینه به عنوان بازوی حمایتی در جهت خدمت به مردم و جامعه هدف مان اقدامات مناسبی انجام دهیم.

یگانی با بیان اینکه بیستم اسفندماه نیز برنامه تجلیل از بانوان مدال آورالبرزی را در دستور کار داریم،اظهار کرد: با فدراسیون کشتی در حال انعقاد تفاهم نامه ای هستیم تا در مسابقات آسیایی و المپیک و جهانی بتوانیم به عنوان اسپانسر،حمایت های لازم را به عمل آوریم. رئیس هیات مدیره و مدیرعامل گروه اقتصادی و گردشگری البرز نوین خاطرنشان کرد: به منظور حمایت از بیماران ،احداث دهکده سلامت نوشهر را در دستور کار داریم تا با راه اندازی آن بتوانیم کمکی به بیماران کرده باشیم.ضمن اینکه اجرا و پلان موزه ایران شناسی نوشهر، موزه مردم‌شناسی و کشتی تفریحی حال پیگیری بوده که با راه اندازی آنها چشم انداز خوبی برای آینده گردشگری کشورمتصور هستیم. گفتنی است،اجرای سرود ایران توسط دانش آموزان ناشنوا ،خاطره گویی توسط یادگاران هشت سال دفاع مقدس و تقدیر از خانواده های شهدا با اهدای لوح از جمله برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

خانواده های شهدا سرمایه های ارزشمد انقلاب هستند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =