طاهری

مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: شهرداری های استان بر اساس همکاری که با بازرسان این اداره کل در خصوص استانداردسازی، نظارت و بازرسی دارند،باید برای جلوگیری ازهرگونه حوادث احتمالی و به منظور حفظ ایمنی و سلامت شهروندان از فعالیت زمین‌های بازی که نسبت به دریافت گواهی ایمنی اقدام ننموده اند جلوگیری به عمل آورند.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان البرز؛ محمد حسن طاهری با بیان اینکه زمین های بازی استان می بایست در طول سال و در برنامه زمان‌ بندی توسط شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده از سوی سازمان ملی استاندارد ایران مورد بازرسی فنی قرار گیرند ،افزود: در همین راستا و با توجه به الزام بازرسی و استاندارد سازی زمین های بازی برای استفاده ایمن کودکان از این زمین ها 4 مجموعه تحت نظارت سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری کرج توسط شرکت های بازرسی تائید صلاحیت شده مورد بازرسی فنی قرار گرفتند.

وی از شهروندان تقاضا کرد: در صورت مشاهده هرگونه نقص و بروز مشکل موضوع را از طریق شماره تلفن 32867927-026 و یا با مراجعه به درگاه این اداره کل به نشانی https://alborz.inso.gov.ir/portal/home اطلاع رسانی نمایند. مدیر کل استاندارد البرز همچنین از صدور178 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی خبر داد و گفت: در جلسه کمیته علائم آذر ماه 1401 با صدور 24 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی موافقت شد. .

وی با اشاره به اینکه پروانه های صادر شده 11 مورد در صنعت غذایی، 8 مورد در صنعت برق و الکترونیک و 5 مورد در صنایع شیمیایی است،خاطرنشان کرد: صدور پروانه های کاربرد علامت استاندارد پس از نمونه برداری و آزمون بر روی فرآورده های مورد تقاضا، بازرسی های فنی از خط تولید واحد تولیدی و مستندات دیگر مطابق با روش اجرایی سازمان ملی استاندارد ایران انجام می شود و بر این اساس در مجموع تا پایان آذر ماه سال جاری 178 فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد برای واحدهای تولیدی استان صادر شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =