کد خبر: 37554
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
کشاورزی

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: نقش ادارات حقوقی در اجرای تعهدات وزارت جهادکشاورزی کلیدی و مهم است.

به گزارش روستانیوز، هوشنگ محمدی در گردهمایی و هم‌اندیشی مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی، بر استفاده از ظرفیت شورای حقوقی، برای حفظ حقوق بیت‌المال و لزوم حضور مؤثر و فعال رؤسای سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌ها و تعامل سازنده با نهادهای نظارتی تاکید کرد.

وی با بیان این که رعایت قوانین و مقررات، آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی بر عهده ادارات حقوقی سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌هاست، بیان کرد: انتظار می‌رود همکاران حقوقی نهایت دقت را در این امر داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: مقرر شده است، از تمام ظرفیت‌های قانونی جهت ایجاد انگیزه کارشناسان حقوقی استفاده شود که از جمله این ظرفیت‌ها، استفاده از ظرفیت قانون بند (خ) ماده ۱۱۳ قانون برنامه ششم توسعه است.

اخذ مجوز جذب ۱۳۵ نفر در واحدهای حقوقی وزارت جهاد کشاورزی

محمدی به کثرت دعاوی و مراجعات و بررسی‌های حقوقی در سازمان‌های جهاد کشاورزی اشاره و بیان کرد: در این دوره معاونت توسعه مدیریت و منابع مجوز جذب ۱۳۵ نفر برای تقویت نیروی انسانی واحدهای حقوقی را اخذ کرده و با توجه به این که آزمون استخدامی برگزار شده است، پس از مصاحبه و سایر مراحل قانونی این موضوع محقق خواهد شد.

وی با بیان این که در رابطه با بند (ط) تبصره (۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۱، ابتدا باید مستندسازی انجام شود، عنوان کرد: نقش ادارات حقوقی در این فرآیند و اجرای تعهدات وزارت جهاد کشاورزی کلیدی و مهم است، همچنین نظر به این که اطلاعات اموال و املاک در اختیار ادارات حقوقی است، در رابطه با تکمیل اطلاعات در سامانه سادا و اخذ شناسه ضروری است همکاری لازم با سایر واحدهای مرتبط معمول شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع با تاکید بر این که ادارات حقوقی می‌توانند از ظرفیت دفتر حقوقی ستاد وزارتخانه برای هم‌اندیشی استفاده کنند، تاکید کرد: با تعامل، همکاری و اخذ نظر دفتر حقوقی وزارتخانه پرونده‌های مهم پیگیری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =