محصولات ارگانیک

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در راستای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان محصولات ارگانیک در تامین نیازهای بازار داخلی اظهار امیدواری کرد.

به گزارش روسنا (پایگاه خبری روستانیوز)، سید سعید راد در "جشنواره محصولات ارگانیک" که در بوستان گفت‌وگو برگزار شد با تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان محصولات ارگانیک از سوی سازمان مدیریت میادین گفت: کاری که این سازمان می‌کند، حمایت همزمان از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است که در این حوزه امیدواریم تولیدکنندگان بتوانند نیازهای داخلی را تامین کنند؛ رویکرد سازمان مدیریت میادین، افزایش غرفه‌های ارگانیک در تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار است که دسترسی به محصولات سالم را برای شهروندان فراهم می‌کند.

وی با اشاره به قیمت محصولات ارگانیک عنوان کرد: اگر تولید این محصولات افزایش یابد یقیناً قیمت آن هم به نسبت معقولی کاهش خواهد یافت که این مسئله در نهایت هم به سود تولیدکنندگان و هم به نفع مصرف کنندگان خواهد بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با تاکید بر اولویت‌های سه گانه این سازمان در مورد قیمت مناسب، کیفیت مطلوب و تکریم شهروندان ادامه داد: گسترش غرفه‌های عرضه محصولات ارگانیک، گامی رو به جلو در جهت احترام به مشتری و جلب رضایت شهروندان است.

راد با اشاره به لزوم توجه به گسترش فرهنگ تغذیه سالم در بین شهروندان افزود: وقتی از کیفیت مطلوب سخن می‌گوییم، یعنی محصولی که به دست شهروندان می دهیم از لحاظ بهداشتی نیز سالم باشد که این موضوع از طریق گسترش فرهنگ مصرف محصولات ارگانیک امکان پذیر است.

بر اساس این گزارش، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در راستای حمایت از تولیدکنندگان محصولات ارگانیک و مصرف کنندگان این محصولات، هر ساله در دهه آخر آذرماه اقدام به برگزاری "جشنواره محصولات ارگانیک" می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =