فاطمی

مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی از برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، از ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ با رویکرد استان محور، تمرکز بر سرمایه‌گذاری و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری مناسب در بخش گردشگری توسط شهرداری‌ها خبر داد.

به گزارش روستانیوز، مصطفی فاطمی تخصصی معاونان گردشگری ادارات کل استانی با اشاره به رویکردها و اولویت‌های این اداره کل، افزود: تشکیل کمیته‌های استانی برای ثبت روستاهای جهانی در سازمان جهانی جهانگردی، تمرکز بر گردشگری خانواده محور با توجه به تاکید شخص وزیر بر این موضوع، توجه به گردشگری دانش‌بنیان و گردشگری نوین با توجه به شعار سال از جمله مهم‌ترین اولویت‌هایی هستند که در دستور کار قرار داده‌ایم.
فاطمی به آغاز برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌ها برای نمایشگاه بین‌المللی گردشگری امسال اشاره و تصریح کرد: نمایشگاه ۱۸ تا ۲۱ بهمن در سالن ۳۸ و سالن‌های اطراف آن برگزار می‌شود. رویکرد این نمایشکاه استان محور و نقش بخش خصوصی در کنار شهرداری‌ها و سایر نهادهایی که در حوزه گردشگری فعالیت می‌کنند، پررنگ است. همچنین بحث سرمایه‌گذاری یکی از مهم‌ترین رویکردها در نمایشگاه امسال خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =