کد خبر: 36779
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
دانشجوی دامپزشکی

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان رزن از ارائه رایگان تمامی خدمات دامپزشکی به دامداران این شهرستان همزمان با آغاز هفته بسیج خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، بهروز شیرزادی اظهار کرد:واکسیناسیون رایگان بر علیه بیماری آبله در دام سبک و لمپی اسکین در دام سنگین و توزیع بروشور بیماریهای مشترک دام در سطح روستاهای شهرستان همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی و ترویجی در هفته بسیج با حضور کارشناسان اداره دامپزشکی و به منظور ارتقای سطح آگاهی بهداشتی دامداران در این شهرستان در حال انجام است.

وی با اشاره به فعالیت ‌های فرهنگی این شهرستان در کنار وظیفه اصلی خود در تامین امنیت بهداشت سلامت جامعه،تصریح کرد: از امروز تا پایان هفته بسیج تمامی خدمات، دامپزشکی، به دامداران این شهرستان به صورت رایگان ارائه می‌شود.

شیرزادی با بیان اینکه بر اینکه بهداشت دام یکی از مواردی بوده که با توجه به تعداد زیاد دامداران در این شهرستان امری مهم و ضروری است،خاطر نشان کرد: بسیاری از بیماری‌های واگیردار از دام‌ها به انسان منتقل می‌شوند،که در همین رابطه می‌طلبد تا دامداران شهرستان با مراجعه به اداره دامپزشکی اقدامات لازم را انجام دهند.

وی تأکید کرد: با توجه به گستردگی شهرستان و وجود مناطق روستایی کم برخوردار و نیز ضرورت حفظ و حراست از سرمایه دامی در مناطق کم برخوردار همکاری ارگان‌های دیگر به‌ویژه در رأس آنان استفاده از توان نیروهای خدوم بسیج جزو نیازهای شهرستان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =