کد خبر: 35320
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴
پسته

دبیر جشنواره ملی پسته ایران - دامغان از برگزاری این رویداد با حضور معاون رئیس جمهور همزمان با بیست و هفتم الی بیست و نهم مهرماه سال جاری در شهرستان دامغان خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، رضا زارع زاده ظهر پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران به میزبانی شورای شهر دامغان با بیان اینکه رویداد جشنواره ملی پسته روزهای بیست و هفتم تا بیست و نهم مهرماه سال جاری با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و دو وزیر کابینه سیزدهم برگزار می‌شود، تاکید کرد: چهار معاون وزیر و چهار سفیر کشورهای یمن، برزیل، تاجیکستان و کوبا در این نشست حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه این نهمین جشنواره ملی پسته ایران در دامغان است که برای ارتقای کیفی آن نمایشگاهی متشکل از ۳۰ غرفه ادوات و ابزار آلات کشاورزی، سموم و کودهای ارگانیک و صنایع دستی و غذایی در محل سالن مدیریت بحران دامغان تدارک دیده شده است، گفت: یکی از دیگر برنامه‌های جشنواره برپایی جشن محلات در سطح شهر و روستاهای حسن آباد، مایان، مهماندوست و شهر امیریه با حضور هنرمندان است.

دبیر جشنواره ملی پسته ایران - دامغان گفت: در دومین روز از برگزاری جشنواره همایش سرمایه گذاران داخلی و خارجی نیز برگزار می‌شود و در آن ۴۰۰ سرمایه گذار حضور خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =