کد خبر: 35004
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۴
سنجد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود از برگزاری اولین جشنواره گردشگری سنجد در روستای کلامو منطقه بسطام خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا،مرتضی نظری ۱۱ مهرماه ۱۴۰۱ با اعلام این خبر اظهار کرد: اولین جشنواره گردشگری سنجد کلاموی بسطام ۱۵مهرماه امسال برگزار می‌شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود با اشاره به پیش بینی برخی برنامه های جنبی این جشنواره افزود: اجرای موسیقی زنده محلی، بازدید از باغ‌های سنجد، ارائه محصولات و صنایع‌دستی و اجرای بازی‌های بومی و محلی از جمله برنامه‌های این جشنواره است.

نظری ادامه داد: جشنواره گردشگری سنجد، اولین جشنواره این منطقه است که با هدف رونق اقتصاد بومی و محلی و اشتغال‌زایی با رویکرد استفاده از ظرفیت بوم‌گردی و معرفی هویت اجتماعی و فرهنگی منطقه برگزار می‌شود.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: برپایی جشنواره هایی از این دست می تواند به معرفی بیشتر ظرفیت های گردشگری استان و شهرستان کمک کند.
وی از شهر نمونه گردشگری بین‌المللی بسطام به عنوان یکی از شهرهای تاریخی کشور نام برد و تصریح کرد: رونق اقتصادی بومی محلی، اشتغالزایی با رویکرد بهره گیری از ظرفیت بومگردی‌های و شناسایی و معرفی هویت اجتماعی و فرهنگی این منطقه تاریخی از اهداف این جشنواره گردشگری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =