کد خبر: 34910
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱
قنات

فرماندار گناباد گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال برای توسعه گردشگری قنات جهانی قصبه در این شهرستان تخصیص یافت.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، رضا نصیری روز پنجشنبه در جلسه برنامه‌ریزی همایش ملی معرفی فرصتهای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری گناباد افزود: ۵۰۰ میلیارد ریال از محل مصوبات سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به استان خراسان رضوی برای توسعه گردشگری قنات جهانی قصبه این شهرستان پیشنهاد شد که در نهایت ۱۵۰ میلیارد ریال بدین منظور تخصیص یافت.

وی ادامه داد: گناباد با توجه به موقعیت خود از ظرفیتها و جاذبه های زیادی در زمینه های گردشگری برخوردار است که می تواند به عنوان قطب گردشگری در منطقه جنوب خراسان رضوی مطرح باشد.

فرماندار گناباد با اشاره به اینکه تاکنون از پتانسیلها و جاذبه های گردشگری این شهرستان در بخشهای مختلف برای توسعه و رونق اقتصادی استفاده حداکثری نشده است، خاطر نشان کرد: فرهنگ سازی و جذب سرمایه گذار حلقه مفقوده و لازمه توسعه این بخش است.

وی اظهار داشت: گناباد علاوه بر آثار کهن و ارزشمند تاریخی از جاذبه های متنوع گردشگری در بخشهای زیارت، کشاورزی، محیط زیست تنوع جانوری، گیاهی و غیره برخوردار است و باید با برنامه ریزی دقیق از این ظرفیتها بیشتر در مسیر توسعه منطقه بهره گرفت.

نصیری برگزاری همایش معرفی فرصتهای سرمایه گذاری در صنعت گردشگری گناباد در سال آینده را فرصت مغتنمی برای همگرایی بین فعالان بخشهای دولتی و خصوصی برای توسعه سرمایه گذاری و معرفی پتانسیلهای این شهرستان در سطح کشور دانست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =