دانشگاه پزشکی البرز

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه هنوز هم خطر کرونا به قوت خود باقی است ، گفت : با اقدامات انجام شده ، این استان رتبه سوم واکسیناسیون را در کشور به خود اختصاص داده است.

به گزارش روستانیوز،دکتر شهرام صیادی با بیان اینکه عزم جهادی در انجام همگانی واکسیناسیون ، کووید۱۹ را در این استان به عقب رانده است هرچند هنوز خطر ابتلا و مرگ و میر آن هنوز به طور کامل برطرف نشده ، افزود: پیش از انجام واکسیناسیون عمومی میزان مرگ ومیرهای  روزانه کرونایی در البرز به بالای ۳۰ نفر  رسید اما اکنون به کمترین سطح خود رسیده است.
صیادی  با تاکید دوباره بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم ادامه داد : در یک سال اخیر با انجام واکسیناسیون کرونا ، این استان در میزان ابتلا و مرگ ومیرها وضعیت بهتری نسبت به گذشته داشته است .ضمن اینکه  البرز به لحاظ تزریق واکسن سومین استان کشور است و اکنون ۹۹ درصد جمعیت استان دز اول و ۴۴ درصد هم دز سوم  را تزریق کرده اند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز اظهار کرد: اکنون توانسته ایم این بیماری مهلک را در استان مهار کنیم و بیشتر شهرستان های استان در وضعیت  زرد  یا نارنجی هستند و فقط اشتهارد به لحاظ رنگ بندی قرمز است.
صیادی  در بخش دیگری از سخنانش به تامین نیازهای مالی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی البرز پرداخت و  اظهار داشت:  بخش عمده کارانه همکاران را پرداخت کرده ایم که در گذشته ۱۰ ماه عقب بودیم اما  اکنون چهار ماه عقب هستیم .
رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به مشکلات برون سپاری برخی خدمات این دانشگاه گفت: برون سپاری ها را پس خواهیم گرفت و خدمات دولتی در بخش عرضه دارو ،آزمایشگاه  و رادیولوژی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی استان انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: در سال های  گذشته تمام خدمات دانشگاه علوم پزشکی استان  برون سپاری  و به بخش خصوصی واگذار شده بود که اکنون در تلاش هستیم تا تمام این مراکز را پس بگیریم  چرا که در برون سپاری هیچ صرفه و صلاحی نه برای دولت و نه برای مردم دارد این کار زمان می برد و به مرور پس می گیریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =