کد خبر: 33548
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
سلامت

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: به مناسبت هفته دولت پروژه‌های بهداشتی و درمانی با اعتبار ۱۴۱ میلیارد تومان در استان بوشهر افتتاح می‌شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، حسن ملکی زاده صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته دولت امسال بیش از ۱۹۸ میلیارد تومان پروژه بهداشتی و درمانی استان بوشهر افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر و شهدای هست سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و مدافع سلامت تصریح کرد: میزان اعتبار پروژه‌های حوزه سلامت استان بوشهر که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود ۵۷ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان، بلوک A دانشکده پزشکی و دندانپزشکی با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان و کلینیک تخصصی برازجان با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان از جمله پروژه‌های افتتاحی حوزه سلامت استان بوشهر در هفته دولت است.

ملکی زاده اضافه کرد: مرکز خدمات جامع سلامت زبار با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، احداث مرکز خدمات جامع سلامت خیر ساز زیارت ساحلی شهرستان دشتی با اعتبار هشت میلیارد تومان، پانسیون پزشک مرکز بوالخیر با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، پانسیون پزشک مرکز بوشکان با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، پانسیون شماره یک مرکز حضرت فاطمه (س) دیلم با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های افتتاحی حوزه سلامت استان بوشهر در هفته دولت است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: خانه بهداشت بردخون کهنه با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و خانه بهداشت خیر ساز اولی جنوبی شهرستان دیر با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های افتتاحی حوزه سلامت استان بوشهر در هفته دولت است.

وی تصریح کرد: مرکز خدمات جامع سلامت امیرالمؤمنین (ع) برازجان با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان، مرکز خدمات جامع سلامت بنجو تنگستان با اعتبار ۸ میلیارد تومان، مرکز روستایی جامع سلامت رود فاریاب دشتستان با اعتبار ۵ میلیارد تومان و مرکز خدمات جامع سلامت محمدی گناوه با اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از جمله پروژه‌های حوزه سلامت استان بوشهر هستند که عملیات اجرایی آن‌ها در هفته دولت آغاز می‌شود.

ملکی زاده اضافه کرد: پایگاه سلامت ولیعصر برازجان با اعتبار ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان، مرکز خدمات جامع سلامت چهار روستایی گناوه با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، مرکز خدمات جامع سلامت گورک سادات تنگستان با اعتبار دو میلیارد تومان نیز از دیگر پروژه‌های حوزه سلامت استان بوشهر هستند که عملیات اجرایی آن‌ها در هفته دولت آغاز می‌شود.

وی اظهار داشت: سالن آموزشگاه بهورزی شهرستان دشتی با اعتبار دو میلیارد تومان، خانه بهداشت قراولخانه دشتستان با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، خانه بهداشت سرکره با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، خانه بهداشت سربست گناوه با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، خانه بهداشت گورک خورشیدی تنگستان با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و خانه بهداشت احشام جمال با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز از دیگر پروژه‌های حوزه سلامت استان بوشهر هستند که عملیات اجرایی آن‌ها در هفته دولت آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: خانه بهداشت صیدی شهرستان جم با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، خانه بهداشت حرمیک شهرستان جم با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، خانه بهداشت جنوب جم با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، خانه بهداشت علی‌آباد جم با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، خانه بهداشت حاجی‌آباد شهرستان دیر با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و خانه بهداشت کنارترشان شهرستان دیر با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های حوزه سلامت استان بوشهر هستند که عملیات اجرایی آن‌ها در هفته دولت آغاز می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =