شیرزاد

خوشبختانه با ورود مهندس مازیارعلیپور در راس آب فاضلاب استان شاهد موفقیت‌هایی از جمله طرح ساماندهی پروژه‌های نیمه‌تمام در سطح استان را می توان نام برد که البته با انتخاب مدیرانی توانمند در رأس ادارات شهرستان‌ها که در ایجاد رضایتمندی و تعامل با مردم نقش بسیار مؤثری داشته‌اند.

به گزارش روستانیوز از آستارا، مهندس محمدمهدی شیرزاد، رئیس آب و فاضلاب شهرستان آستارا یکی از مدیران دلسوز و کاردان این مجموعه است که بعنوان مدیری نمونه انتخاب و حتی در نمازجمعه توسط امام جمعه محترم آستارا از عملکرد مثبت آب و فاضلاب  تقدیر و قدردانی بعمل آمده است.
 مهندس شیرزاد با 20 سال سابقه مدیریتی توانسته با ارائه خدمات چشمگیری ازجمله در رفع مشکل کم‌آبی و قطع آب شرب قدمهای مثبتی بردارد تا جایی که آستارا اولین سالی بود که مشکل کمی آب یا قطعی آب نداشته است. این در شرایطی است آستارا یک شهر مرزی و توریستی است و جمعیت زیادی را در فصل‌های تعطیل پذیرا است. خوشبختانه شهرستان آستارا با حضور مهندس شیرزاد این مدیر کاردان و مردمی مشکل کم‌آبی و قطع آب مرتفع شد. وقتی از مهندس شیرزاد سوال کردم که چه فاکتورهایی را در دستور کار قرار دادید که الحمدالله رضایتمندی مردم را در کارنامه دارید گفت در مدیریت تولید و توزیع آب برنامه داشتیم و با برنامه‌ریزی حرکت کردیم و همچنان مقابله خوبی با انشعابات غیرمجاز داشتیم و هر جایی با اینگونه موارد غیرقانونی روبرو شدم بدون رودربایسی آن را قیچی کردم سپس اخطاریه صادر کردیم تا هر چه سریعتر نسبت به بدهکاری خود اقدام کنند.
مهندس شیرزاد اهل کارست او شعار نمی‌دهد حرف کم می‌زند اما بیشتر کار می کند. او فارغ‌التحصیل رشته آب و سازه های هیدرولیکی می‌باشد و همچنان معتقد است که باید به مردم شریف خدمات بدون منت و قابل لمس ارائه دهیم چون همیشه در همه جلسات مهندس علیپور در این زمینه تأکید فراوان دارند.
رئیس آب فاضلاب شهرستان آستارا همچنان افزود موضوع جهاد آبرسانی در آستارا با قدرت شروع شد و در حال حاضر با همت مدیرعامل کاردان آب فاضلاب گیلان خصوصاً حمایت‌های دکتر مرحبا نماینده مردمی شهرستان آستارا با بیش از 56 میلیارد تومان جهت تأمین آب شرب 10 روستا که از آب آشامیدنی سالم محروم بودند اقدامات لازم را انجام داده‌ایم تا مردم شریف و باوفای شهرستان آستارا از آب آشامیدنی سالم بهره باشند. رئیس آب فاضلاب شهرستان آستارا افزود که چهار حلقه چاه و 39 کیلومتر خطوط انتقال و سه باب مخزن 200 مترمکعبی را در دست اقدام داریم که با راه‌اندازی این پروژه‌ها می‌توان  گفت آستارا یکی از شهرستانهای پیشتاز در امور خدمات‌رسانی می‌باشد.
مهندس محمدمهدی شیرزاد رئیس آب فاضلاب شهرستان آستارا همچنان افزود یکی از پروژه‌های حساس این منطقه احداث و راه‌اندازی تصفیه‌خانه و شبکه فاضلاب آستارا است که به ظرفیت 1000 مترمکعب در 24 ساعت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که بیش از 1000 مشترک را می‌تواند پوشش دهد.
قابل ذکر است که شهرک مهدی هم بزودی وارد مدار می‌شود. رئیس آب فاضلاب آستارا  همچنان افزود جهت تکمیل و تجهیز، نصب و راه‌اندازی تصفیه‌خانه بزرگ شهر آستارا قراردادی با شرکت مجری با اعتباری بالغ بر 117 میلیارد تومان منعقد کردیم که  خوشبختانه شروع به کارکردیم .
امیدواریم هر چه سریعتر با اتمام این پروژه‌ حیاتی شاهد احیاء و بازسازی و بهبود کمی و کیفی آب شهرستان آستارا باشیم. قابل ذکر است که با راه‌اندازی چندین پروژه مهم و بزرگ با اعتباری 145 میلیارد تومان اقدامات خوبی است که می‌توان در بحث افزایش کیفی آب شهرستان مؤثر باشد.
مهندس محمدمهدی شیرزاد رئیس آب فاضلاب شهرستان آستارا در پایان  گفت من معتقدم که نباید عیبها را سرپوش گذاشت بلکه نواقص را باید مطرح کرد تا هر چه سریعتر برطرف شود و همچنان لازم به ذکر است اگر پیشرفتی داشتیم باید از همکاران پرتلاشم تقدیر و تشکر داشته خصوصاً حمایت‌های بی‌دریغ دکتر مرحبا نماینده کاردان  و متخصص شهرستان آستارا و همچنان هدایت و همراهی جناب مهندس مازیار علیپور مدیرعامل کاردان و مردمی آب فاضلاب استان گیلان تقدیر و تشکر دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =