فریبا بریمانی

دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران از افتتاح ۸۳ طرح و پروژه در هفته دولت خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ دکتر فریبا بریمانی، مدیرکل بهزیستی مازندران ضمن گرامیداشت هفته دولت ، با بیان اینکه ایام شهادت شهیدان رجایی و باهنر دو اسوه علم و تقوا به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است، گفت: هدف از نامگذاری هفته دولت این است که دولتمردان ما باید خصوصیات اخلاقی و رفتاری این دو شهید والامقام از جمله اخلاص، ساده زیستی، پرهیز از تجمل گرایی، تقوا و خدمت بی منت را الگوی کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر عشق و ایمان را به مردم ارزانی کردند، افزود: شهیدان رجایی و باهنر در دوره بحرانی برای خدمت به مردم و اهداف مقدس انقلاب تلاش کردند و در این راه به شهادت رسیدند.

مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه طی یک سال دولت مردمی سیزدهم چهار هزار و دویست (۴۲۰۰) طرح اشتغالزایی برای جامعه هدف بهزیستی مازندران راه اندازی شده است ، ادامه داد: در هفته دولت ۵۰ طرح اشتغالزایی به صورت نمادین در استان مازندران به بهره برداری می رسد.

دکتر بریمانی از احداث یک هزار و دویست و چهل و هشت (۱۲۴۸) واحد مسکونی برای مددجویان و افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی مازندران در دولت مردمی سیزدهم خبرداد و گفت: ۲۰ واحد مسکونی در هفته دولت در استان مازندران واگذار می گردد.

وی رونمایی از تمبر اورژانس اجتماعی، افتتاحیه مرکز نگهداری شبه خانواده شهرستان آمل، افتتاحیه سه مرکز مثبت زندگی در سطح شهرستان های ساری، میاندرود و تنکابن، کلنگ زنی پروژه ۶ واحدی مسکن خانواده های دو عضو دارای معلولیت شهرستان پل سفید، افتتاح دو مرکز مشاوره ، افتتاح کمپ (مرکزبهبودی معتادان) در شهرستان گلوگاه ، برپایی نمایشگاه دستاوردهای جامعه هدف در شهرستان ها ، تهیه و پخش سه قسمت مستند به زیستن با موضوعات مختلف در راستای آگاهی بخشی و ارائه عملکرد بهزیستی مازندران در شبکه طبرستان را از جمله اهم برنامه های هفته دولت در بهزیستی مازندران برشمرد.

مدیرکل بهزیستی مازندران همچنین از آغاز اجرای طرح جهادی شهدای بهزیستی در روستاهای بالادست و کم برخوردار استان در راستای خدمات رسانی برابر و اجرایی سازی عدالت اجتماعی، سهولت دسترسی جامعه هدف در مناطق بالادست و ارتقا آگاهی و دانش ساکنین مناطق در این هفته خبرداد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =