کد خبر: 33480
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
کشاورزی-گردشگری

رئیس گروه محیط‌زیست و سلامت غذا سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: برای یک واحد تولیدی در استان قزوین مجوز گردشگری کشاورزی صادر شد. پیش‌ازاین ۳ واحد تولیدی دیگر در استان نیز موفق به دریافت مجوز گردشگری کشاورزی شده‌اند.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، محمدحسین مصلحی‌راد اظهار کرد: دریافت این مجوز برای واحد کشت و صنعت خندان طارم در سطح ۲۰۰ هکتار و با همکاری مدیریت باغبانی این سازمان در دستور کار قرار گرفت.

بنا بر اعلام روابط عمومی جهاد کشاورزی قزوین، وی افزود: پیش‌ازاین ۳ واحد تولیدی دیگر در استان نیز موفق به دریافت مجوز گردشگری کشاورزی شده‌اند.

رئیس گروه محیط‌زیست و سلامت غذا سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: گردشگری کشاورزی چهره جدید از گردشگری و بخشی از گردشگری روستا محسوب می‌شود که در واحد تولیدی کشاورزی مزرعه، باغ و مرتع است که گردشگران از نزدیک شاهد فعالیت‌های کشاورزی و همچنین استفاده از مناظر و جاذبه‌های آن می‌شوند.

مصلحی‌راد اضافه کرد: گردشگری کشاورزی به‌عنوان یک درآمد ثانویه در کنار فعالیت اصلی کشاورزی، زمینه اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی به‌ویژه در سطح روستاها را فراهم می‌سازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =