غفور قاسم پور

 بزرگترین و پر تنوع ترین شرکت تولید کننده اسلایم ایران با حضور فرماندار ویژه کرج،شهردار ماهدشت ،اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین استانی و شهرستان  در ماهدشت به  بهره برداری رسید.

به گزارش روستانیوز، غفور قاسم پور با بیان اینکه جبهه‌های جنگ امروز علاوه بر حوزه‌های اجتماعی، امنیتی و سایبری حوزه‌های اقتصادی است، گفت:  دشمن سعی می‌کند از این ناحیه به ما آسیب بزند؛ به همین دلیل رهبر معظم انقلاب نیز هر سال را با نام‌های اقتصادی در زمینه تولید و اشتغال نامگذاری می‌کنند و همه موظف هستیم در این زمینه گام‌های موثر برداریم.

وی با اشاره به تأکید استاندار بر تشکیل قرارگاه اقتصادی در شهرستان‌ها افزود: علاوه بر قرارگاه اجتماعی، قرارگاه اقتصادی را در فرمانداری شهرستان کرج برای رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی به زودی ایجاد می‌کنیم تا باعث رونق تولید و ایجاد اشتغال باشد.

 قاسم پور با بیان اینکه امکان توسعه در کشور فقط با حضور سرمایه‌گذار داخلی و خارجی فراهم است، خاطرنشان کرد: این مجموعه اگرچه خارج از شهرک صنعتی ولی در منطقه تجاری-صنعتی قرار دارد اما قول می‌دهیم توسعه فعالیت چنین واحد‌هایی را تسهیل و مشکلات را در قرارگاه اقتصادی مرتفع کنیم تا زمینه فعالیت آن‌ها در شهرک صنعتی فراهم شود.

مدیر عامل شرکت تولید کننده اسلایم نیز گفت: این مجموعه از سال 97 فعالیت خود را با یک تولیدی کوچک با سه نفر نیرو شروع کرده و اکنون با سرمایه سه میلیارد تومان توانسته ایم تعداد نیروهایمان را به حدود 60 نفر برسانیم و قصد داریم با حمایت‌های دولت میزان اشتغال را به 250 نفر برسانیم.

علی ساعی با بیان اینکه  با تولید این برند اسلایم توانسته‌ایم جلوی واردات این محصول از خارج کشور را بگیریم و از خروج ارز از کشور جلوگیری کنیم،افزود: اکنون صادرات به باکو و عراق انجام می‌شود و با کسب مجوزهای سیب سلامت ،صادرات گسترده تری خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه تاکنون از تسهیلات دولتی استفاده نکرده‌ایم، اظهار کرد‌: بزرگترین مشکل تولیدکنندگان نبود حمایت دولت است، به عنوان مثال ما مشکل محل  فعالیت داریم و قرارداد فعلی ما 5 ماه دیگر به اتمام ‌می‌رسد که ایجاد مشکل می کند.گفتنی است؛ این واحد به عنوان بزرگترین و متنوع ترین تولید کننده اسلایم در ایران در زمینی به مساحت حدود 1400 متر و با سرمایه گذاری مستقیم 30 میلیارد ریال، با ظرفیت تولید 5 تن و 50 نفر اشتغالزایی مستقیم به همراه 30 نفر اشتغالزایی غیر مستقیم افتتاح شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =