کد خبر: 32572
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳
اشتغال روستایی

مدیر کل تعهدات قانونی صندوق بیمه اجتماعی روستاییان گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مصمم است تمام افراد ۱۸ تا ۵۰ سال جامعه هدف را تحت پوشش قرار دهد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، مصطفی شریعتی صبح سه شنبه در دیدار با فرماندار بجنورد اظهار کرد: در سطح کشور همه گروه‌ها دارای صندوق بیمه اجتماعی مجزا هستند اما تنها قشری که توجهی در سال‌های اخیر به آن نشده بود روستاییان، عشایر و کشاورزان بودند.

مدیر کل تعهدات قانونی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور ادامه داد: سه گروه روستایی، عشایر و کشاورزان جامعه مورد هدف ما هستند.

وی افزود: در سطح خراسان شمالی تا به امروز ۶۸ هزار خانواده تحت پوشش بیمه صندوق روستایی قرار گرفته‌اند که از این تعداد بیش از ۴۵ هزار خانواده بیمه شده فعال هستند و ماهیانه حق بیمه پرداخت می‌کنند.

شریعتی گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ خانواده در سطح استان خراسان شمالی مستمری بگیر هستند و بنا بر میزان پوشش و سطح بیمه، مستمری ماهیانه به این افراد پرداخت می‌شود.

مدیر کل تعهدات قانونی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان در پایان تصریح کرد: جهت افزایش افراد تحت پوشش جامعه هدف مصمم هستیم با همکاری و برنامه‌ریزی مدیران استانی و شهرستانی و تشکلات روستایی، بتوانیم تمام افراد ۱۸ تا ۵۰ سال جامعه هدف تحت پوشش قرار گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =