محمودیان

سیروس محمودیان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: حدود ۳۳۰۰ نفر از خانواده فوتی های تحت پوشش بیمه صندوق اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مستمری می‌گیرندو ۷۲۰ نفر نیز به طور مستقیم بازنشسته بیمه اجتماعی کشاورزان..هستند

به گزارش روستانیوز، بیمه اجتماعی با بیمه بازرگانی متفاوت است و در این راستا بیمه در سه سطح درمان، تامین اجتماعی و همچنین بیمه عمر، تکمیلی و بازرگانی است.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌ غربی عنوان کرد: این بیمه برای افراد فاقد هرگونه بیمه است و حاکمیت موظف است تا تامین اجتماعی را گسترش دهد و بنابراین ترویج فرهنگ بیمه‌ای و نهادینه کردن آن لازم و ضروری است.
وی تاکید کرد: برای افزایش ضریب بیمه باید تمامی دستگاه‌ها با یکدیگر وحدت رویه داشته و فرهنگ بیمه را ترویج دهند چرا که ترویج فرهنگ بیمه یک رسالت است.
محمودیان با ابراز تاسف عنوان کرد: متاسفانه هر اندازه مناطق محروم‌تر شده، انتفاع آنها از بیمه کمتر شده است.
وی با بیان اینکه اقشار تحت پوشش این بیمه بسیار گسترده است تصریح کرد: با وجود اینکه این بیمه برای عشایر و روستایی است اما تمامی نویسندگان، فعالان حوزه کتاب، هنرمندان، ورزشکاران و خبرنگاران را دربرمی‌گیرد و صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌ غربی آماده امضای تفاهم‌نامه با خانه مطبوعات استان برای بیمه کردن خبرنگاران و خانواده‌های آنان است.

محمودیان اظهار داشت: هر کسی که بین 18 تا 50 سال داشته باشد می‌تواند متناسب با سطح درآمدی خود به سهولت در بیمه عضویت داشته باشد.

وی ادامه داد: هم اکنون 40 هزار بیمه شده اصلی در استان وجود دارد که 20 نفر از آنان برای تمدید بیمه خود مراجعه نکرده‌اند که ناشی از فعالیت کم کارگزاری‌ها، موانع اقتصادی و اطلاعات غلط برخی بیمه‌های بازرگانی به مردم بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =