کد خبر: 32369
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲
تخمه آفتابگردان

معاون گردشگری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از برگزاری جشنواره گل آفتابگردان در روستای کندر خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، شهرام علی‌محمدی صبح پنجشنبه در بازدید از روستای کندر اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌های کشاورزی را در راستای اشاعه و توسعه گردشگری کشاورزی و بوم‌گردی در البرز است.

وی با اشاره به اینکه در دو هفته گذشته نیز در روستای گردشگری کندر جشنواره عسل و شاتوت برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری جشنواره گل آفتابگردان نیز مانند دیگر جشنواره‌ها وسیله‌ای برای این است که مناطق روستایی گردشگری البرز را بیشتر به گردشگران بشناسانیم.

معاون گردشگری مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز ابراز امیدواری کرد که تکرار این رویدادها و جشنواره‌ها مقدمه‌ای برای شناساندن البرز به عنوان مقصد گردشگری به ویژه بوم‌گردی و گردشگری کشاورزی باشد.

وی تصریح کرد: همچنین نمایشگاه صنایع‌دستی معمولاً در جشنواره‌های کشاورزی برگزار می‌شود که فروش صنایع‌دستی و اقتصاد بومی منطقه رونق بگیرد.

علی‌محمدی با اشاره به اینکه روستای کندر دارای تأسیسات اقامتی بومگردی نیز است، اظهار کرد: برگزاری این جشنواره‌ها به بوم‌گردی در این منطقه کمک کند. طالقان و جاده گردشگری کرج-کندوان از شرایط خوبی برای بوم‌گردی برخوردار است.

وی متذکر شد: این جشنواره ساعت ۱۸ روز پنجشنبه ۳۰ تیر در مزرعه لزور واقع در روستای کندر افتتاح می‌شود و تا ۵ مرداد ادامه دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =