میراث فرهنگی اردبیل

اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با همکاری شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری جوان سیر تهران برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های مختلف در حوزه گردشگری به پیشواز رویداد اردبیل ۲۰۲۳، پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو می‌رود.

به گزارش روستانیوز، اردبیل میزبان جشنواره‌های متنوع در آستانه رویداد اردبیل ۲۰۲۳،‌ اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل  جشنواره‌های متنوع در آستانه رویداد اردبیل ۲۰۲۳ برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری تولیدگران کارآفرین: اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با همکاری شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری جوان سیر تهران برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های مختلف در حوزه گردشگری به پیشواز رویداد اردبیل ۲۰۲۳، پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو می‌رود.

در همین راستا به صورت همزمان نمایشگاه و جشنواره جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل از ۲۱ تا ۲۷ تیرماه در صحن قیزیل‌باشلار مجموعه جهانی شیخ صفی و جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی نیر از ۲۲ تا ۲۴ تیرماه در منطقه نمونه گردشگری بولاغلار برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به برگزاری جشنواره‌های مختلف در استان اردبیل در ماه‌های منتهی به رویداد اردبیل ۲۰۲۳ گفت:‌ جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها فرصت مغتنمی برای معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان اردبیل است و ما با برگزاری همزمان دو جشنواره در اواخر تیرماه و برنامه‌ریزی برای سایر برنامه‌ها در ماه‌های آینده به استقبال رویداد اردبیل ۲۰۲۳ می‌رویم.

نادر فلاحی افزود: جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی نیر که پانزدهمین دوره خود را با حضور ۶۰ غرفه از ۱۵ استان تجربه می‌کند یکی از مهم‌ترین رویدادهای حوزه گردشگری استان اردبیل است و کارکرد مهمی در معرفی استان به مخاطبان حوزه گردشگری دارد.

او تاکید کرد: همزمان در این روزها نمایشگاه و جشنواره جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل در محل صحن قیزیل‌باشلار مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی نیز دایر است و ما معتقد هستیم که تعدد این برنامه‌ها تاثیر مثبتی در رونق گردشگری و نشاط جامعه خواهد داشت.

 همکاری شرکت  خدمات مسافرتی و گردشگری جوان سیر تهران برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های مختلف در حوزه گردشگری به پیشواز رویداد اردبیل ۲۰۲۳، پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو می‌رود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به برگزاری جشنواره‌های مختلف در استان اردبیل در ماه‌های منتهی به رویداد اردبیل ۲۰۲۳ گفت:‌ «جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها فرصت مغتنمی برای معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان اردبیل است و ما با برگزاری همزمان دو جشنواره در اواخر تیرماه و برنامه‌ریزی برای سایر برنامه‌ها در ماه‌های آینده به استقبال رویداد اردبیل ۲۰۲۳ می‌رویم.»

نادر فلاحی افزود: «جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی نیر که پانزدهمین دوره خود را با حضور ۶۰ غرفه از ۱۵ استان تجربه می‌کند یکی از مهم‌ترین رویدادهای حوزه گردشگری استان اردبیل است و کارکرد مهمی در معرفی استان به مخاطبان حوزه گردشگری دارد.»

او تاکید کرد: «همزمان در این روزها نمایشگاه و جشنواره جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل در محل صحن قیزیل‌باشلار مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی نیز دایر است و ما معتقد هستیم که تعدد این برنامه‌ها تاثیر مثبتی در رونق گردشگری و نشاط جامعه خواهد داشت.»

به صورت همزمان نمایشگاه و جشنواره جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل از ۲۱ تا ۲۷ تیرماه در صحن قیزیل‌باشلار مجموعه جهانی شیخ صفی و جشنواره ملی آش و غذاهای سنتی نیر از ۲۲ تا ۲۴ تیرماه در منطقه نمونه گردشگری بولاغلار برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =