کد خبر: 31757
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸
برقراری

معاون وزیر تعاون و مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان و عشایر کشور از افزایش ۶۰ درصدی سطوح درآمدی در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان در سال جاری خبر داد و گفت: این اقدام در تاریخ صندوق بی‌سابقه بوده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، پنجمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با حضور معاون وزیر تعاون و مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان و عشایر، نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران و جمعی از اعضای این شورا به میزبانی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران برگزار شد.

بیت‌اله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با اشاره به اهمیت وزارت تعاون، رفاه و امور اجتماعی، اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد مردم در زمینه های معیشت و رفاه با حوزه های اجتماعی ارتباط مستقیم دارند.

وی با اشاره به اینکه فکر و اندیشه ما حل مشکلات مردم است و مردم ولی نعمت ما هستند، تحقق عدالت اجتماعی را از رسالت های این صندوق عنوان کرد و گفت: حدود ۳۰ میلیون نفر جامعه هدف ما در صندوق بیمه عضویت دارند که از مهمترین اقشار کشور هستند و برای ایجاد تحول آنان باید همگی تلاش بی وقفه داشته باشیم.

برقراری از افزایش ۶۰ درصدی سطوح درآمدی در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان در سال جاری خبر داد و گفت: این اقدام در تاریخ صندوق بی‌سابقه بوده است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به فعالیت ۱۸۰۰ کارگزاری در سراسر کشور، افزود: سند راهبردی صندوق با مشارکت جمعی تدوین شده است.

برقراری ادامه داد: طی برنامه ریزی صورت گرفته امسال یک میلیون بیمه شده جدید جذب داریم و این افراد تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر بیان کرد: ۳۰ هزار مربی قرآن در کشور بیمه شدند و مشکل ۲۰ ساله آنها حل شده است.

در ادامه نشست علی باقری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز با اشاره به وجود ۷۶۰۰ تعاونی فعال در استان، اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد مردم با وزارت تعاون در ارتباط هستند و خدمات مهمی ارائه می کنند. بنابراین مدیران باید با تعامل و هم افزایی، خدمات بی وقفه به مردم شریف ارائه کنند.

گفتنی است، در این جلسه تفاهم نامه همکاری بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان منعقد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =