کد خبر: 29383
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹
آبرسانی

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با تاکید بر ساخت مسکن روستایی، گفت: نهضت آب به منظور آب‌رسانی به روستاهای استان تهران برای تامین آب شرب و کشاورزی اجرا می‌شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از فارس، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران ظهر امروز در برنامه رزمایش بزرگ جهادگران که در حرم مطهر امام راحل برگزار شد، اظهار کرد: در تمام عرصه‌ها ازجمله بخش‌های عمرانی، پزشکی، اجتماعی و کشاورزی سپاه همگام با سازمان بسیج سازندگی آماده خدمت‌رسانی و کمک‌رسانی به ملت شریف ایران است.

وی با اشاره به اقدامات سال گذشته این سپاه گفت: مرمت ۹۳۰ خانه محرومان، ساخت ۹۶ خانه برای مددجویان، ساخت ۲ باب مسجد، مرمت ۴ مسجد، ساخت ۱ باب مدرسه و ساخت ۳۱۲ واحد مسکونی برای زلزله زدگان از جمله کارهایی است که در سال ۱۴۰۰ انجام داده‌ایم.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران افزود: در راستای طرح نهضت آب در روستاهای استان تهران، آبرسانی به روستاها برای آب شرب و کشاورزی انجام شده و در یکی از روستاها که ۱۸ ساعت طول می‌کشید تا آب از مبدا به زمین‌های کشاورزی برسد اکنون پس از احداث کانال، آب در طول ۱۶ دقیقه به این روستا می‌رسد.

سردار ذوالقدر با تاکید بر ساخت مسکن روستایی، تصریح کرد: ساخت خانه برای محرومان در دستور کار قرار دارد و واحدها را پس از احداث تحویل کمیته امداد و بنیاد مسکن می‌دهیم تا در اختیار افراد واجد شرایط قرار بگیرد.

وی با اشاره به ارائه خدمات متعدد در ۱۲۰ محله اسلامی، بیان کرد: ۳۳۷ هزار نفر توسط پزشکان گروه‌های جهادی پزشکی در این محلات و روستاهای کم برخوردار طی سال گذشته ویزیت شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =