کد خبر: 28794
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸
روستا

مدیر کل حوزه امنیتی و انتظامی استانداری تهران، گفت: تامین امنیت مردم در روستاها به عنوان یک مولفه مهم باید در اولویت‌های کاری و برنامه‌ای دهیاران باشد.

به گزارش روستانیوز به نقل از فارس، علی قشقایی مدیر کل حوزه امنیتی و انتظامی استانداری تهران ظهر امروز در جلسه ارتقا سطح امنیت و آرامش روستاهای بخش مرکزی ورامین، ایجاد بستر آسایش و آرامش مردم در روستاها را از وظایف دهیاران برشمرد و اظهار کرد: تامین امنیت مردم در روستاها به عنوان یک مولفه مهم باید در اولویت های کاری و برنامه ای دهیاران باشد. 

وی در ادامه گفت: دهیاران باید چالش ها و مشکلات مناطق مشابه را بررسی کرده و از تجربه دیگر روستاها در حل مسائل مطلع شوند تا با داشتن اطلاعات کافی برای حل مشکلات فراروی مردم پاسخی مناسب و برنامه ای جامع داشته باشند و ما در دیگر مقام پاسخگویی باید موضوعات را به روز بررسی و اقدامات لازم را فوری در دستور کار قرار دهیم.

مدیر کل حوزه امنیتی و انتظامی استانداری تهران با اشاره به آسیب های مواد مخدر در جامعه شهری و روستایی تصریح کرد: همه در قبال این پدیده خانمان‌سوز و آگاهی بخشی به جامعه وظیفه دارند و دهیاران و شوراها نیز باید در این خصوص با احساس مسؤولیت موضوعات پیشگیری را مد نظر قرار دهند.

قشقایی با تاکید بر استانداردهای کیفی و کمی پایش تصویری روستاها افزود: وجود ایجاد پایش تصویری یک سرانه ارتقاء امنیتی در روستاها می‌باشد که باید دهیاران اگر مشکل خاصی در پایش روستای خود دارند آن را برطرف کرده و فورا در خصوص استاندارد سازی آن اقدام کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =