محصولات کشاورزی

وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی برای هوشمندسازی نظام توزیع کالاهای اساسی به کمک شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های بخش کشاورزی نیاز دارد و بازار بدون هوشمندسازی و استفاده از پلتفرم‌های توزیع آنلاین کالا به آرامش نمی‌رسد.

به گزارش روستانیوز ، سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی در نشست هم‌اندیشی بررسی نظام توزیع کالاهای اساسی بخش کشاورزی که با حضور تعدادی از مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های توزیع برگزار شد، اظهار کرد: دولت سیزدهم زنجیره تولید محصولات کشاورزی را از مزرعه تا سفره در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار داده که یکی از مهمترین اقدامات در این دولت بوده است.


ایشان گفتند: وزارت جهاد کشاورزی برای هوشمندسازی نظام توزیع کالاهای اساسی به کمک شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های بخش کشاورزی نیاز دارد و بازار بدون هوشمند سازی و استفاده از پلتفرم های توزیع آنلاین کالا به آرامش نمی‌رسد.

وی افزود: از تمام پلتفرم‌های توزیع آنلاین محصولات کشاورزی و شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در زمینه زنجیره تامین محصولات کشاورزی برای مشارکت و همکاری با وزارت جهاد کشاورزی دعوت می‌کنیم.

ساداتی‌نژاد ابراز امیدواری کرد: سال ۱۴۰۱، سال پرباری در توزیع هوشمند اقلام اساسی باشد و مردم محصولات را بدون دغدغه، با حذف دلال و با قیمت مناسب دریافت کنند.

خبرنگار: بابک کلانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =