ترخیص

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: باوجود تحریم های موجود برای تامین کالاهای اساسی مشکلی در کشور وجود ندارد و هم اکنون ۴.۵ میلیون تن کالاهای اساسی در بنادر در حال ترخیص است.

به گزارش روسنا (پایگاه خبری روستانیوز)، علی اکبر مهرفرد با بیان اینکه با وجود تحریم های موجود برای تامین کالاهای اساسی مشکلی در کشور وجود ندارد، گفت: در تامین کالاهای اساسی مورد نیاز کشور نسبت به سال های گذشته ۱۰ درصد هم جلوتر هستیم .

وی با بیان اینکه هم اکنون ۴.۵ میلیون تن کالاهای اساسی در بنادر در حال ترخیص و یا در مرحله تامین ارز قرار دارد، ادامه داد: بنابراین هیچ نگرانی برای واردات و تامین این محصولات نداریم و نخواهیم داشت؛ در حال‌ حاضر انبارهای کشور از کالاهای اساسی تکمیل است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه ۱۲ هزار میلیارد تومان خسارت به محصولات کشاورزی با یکهزار میلیارد تومان غرامت پرداختی از طریق صندوق بیمه محصولات کشاورزی سنخیتی ندارد، ادامه داد: امیدوارم نمایندگان مجلس به ویژه اعضای کمیسیون کشاورزی کمک کنند تا بتوانیم در همترازی ارقام این 2 بخش اقدامات اساسی صورت پذیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =