ساداتی

وزیر جهاد کشاورزی در آذربایجان غربی گفت: هیأت دولت در فروردین ماه با یک بسته حداقل ۲ هزار میلیارد تومانی وارد آذربایجان غربی می شود و در این سفر سهم آذربایجان غربی از این بسته مشخص می گردد.

به گزارش روستانیوز، سید جواد ساداتی نژاد  وزیر جهاد کشاورزی بنا به دعوت معتمدیان وارد آذربایجان غربی شده و در بین اتحادیه ها و نمایندگان، مشکلات آن‌ها را شنیده و اظهار داشت :  اولین مسأله و مشکل بخش کشاورزی عدم وجود داده و  اطلاعات بوده  و امکان ندارد بدون داده،  برنامه ریزی و تصمیم گیری صحیحی در بخش کشاورزی اتخاذ شود.


وی با اعلام اینکه رصد خانه کشاورزی در وزارت جهادکشاورزی مستقر می شود، بیان کرد: رصد خانه کشاورزی حامی اطلاعاتی از جمله تعداد و مسئولیت کارکنان و همچنین میزان محصولات و تعداد دام‌ها را داراست.

ساداتی نژاد گفت: تا اواخر دولت سیزدهم تمامی اراضی کشاورزی سنددار می شود، در حالیکه هم اکنون تنها ۴ درصد اراضی کشاورزی کشور  سنددار شدند، این امر نیاز به کمک و مساعدت استاندار است.


وزیر جهاد کشاورزی با اعلام اینکه، حق سرمایه گذاری بنا به اینکه جی دی پی ( تولید ناخالص ملی کشاورزی) ۱۱.۷ درصد است، احقاق نشده است، تصریح کرد:   ماکسیمم سرمایه گذاری در بخش کشاورزی کشور  ۴ درصد بوده در حالیکه سهم  کشاورزی در جذب سرمایه گذار به خوبی ادا نشده است .

وی اعلام اینکه هیأت دولت در فروردین ماه با یک بسته حداقل ۲ هزار میلیارد تومانی وارد آذربایجان غربی می شود و در این سفر سهم آذربایجان غربی از این بسته مشخص می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =