کد خبر: 26048
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶
ساداتی نژاد

وزیر جهاد کشاورزی گفت: هم اکنون یکی از چالش‌های بازار مرغ انواع قطعه بندی این محصول است که قیمت آن در این هفته اعلام می‌شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ جواد ساداتی‌نژاد در نشست خبری امروز افزود: قیمت مرغ مشخص است ، اما قیمت‌هایی که برای انواع قطعه‌بندی این محصول وجود دارد واقعی نیست و در این هفته قیمت جدید متناسب با شرایط تولیدکننده و مصرف کننده اعلام می‌شود.

وی گفت: ارز مورد نیاز تامین نهاده‌های دامی که ماهیانه یک میلیارد دلار است برای ماه‌های بهمن و اسفند تامین شده و هیچ مشکلی درخصوص توزیع این نهاده‌ها وجود ندارد.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: برای فروردین ۱۴۰۱ نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده و با برنامه‌ریزی در تامین نهاده‌ها مشکلی نداریم و در تلاشیم ضعف‌های سامانه بازارگاه را نیز به حداقل برسانیم.

ساداتی نژاد با اشاره به اینکه نظارت بر بازار نیز به صورت مستمر ادامه خواهد داشت گفت: در چهل سال گذشته وزارت جهاد کشاورزی هیچ تجربه‌ای برای نظارت بر بازار نداشته، اما در حال حاضر با همکاری وزارت صمت, ۶۳۸ بازرس به وزارت جهاد کشاورزی آمدند و بحث نظارت در بازار در حال انجام است و از ظرفیت ناظرین مردمی نیز برای این مهم استفاده می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =